Četrkārtējais pasaules čempions Sebastians Fetels ir pārliecināts, ka tiesneši pieļāvuši kļūdu, piešķirot viņam trīs starta pozīciju sodu par nepietiekamu ātruma samazināšanu sarkano karogu fāzes laikā pirmajos treniņos. Vairāki braucēji ir vienisprātis ar Fetelu.

Sebastians Fetels: “Uzskatu, ka noteikumos ir jāņem vērā veselais saprāts. Teikt, ka es 27.7 sekundes pārkāpu noteikumus būtu nepareizi. Uzskatu, ka samazināju ātrumu, lai noskaidrotu, kas notiek man priekšā. Noteikumi ir skaidri. Pirmoreiz šāda situācija notika lietū. Bija jāsamazina ātrums, taču, lai palēnināšanās atbilstu noteikumiem, man būtu jābrauc ar 40-50 km/h. Nākamreiz tā arī darīšu, taču uzskatu, ka tas nav pareizi. Ja tev tieši aizmugurē ir cita formula, tā var izraisīt sadursmi, taču svarīgāk ir nesaņemt sodu. Tiesneši bija ļoti precīzi, sakot, ka man bija nepieciešamas 27.7 sekundes, lai palēninātos. Es redzēju sarkano karogu, samazināju ātrumu, izpētīju situāciju, vai kāda mašīna nav avarējusi 9. vai 10. pagriezienā un tad vēlreiz samazināju ātrumu, iekļaujoties noteikumos.

Pjērs Gazlī: “Šis bija diezgan skarbs sods. Ja esi ļoti uzmanīgs, braucot garām avārijas vietai, bet pēc tam vairs neesi tik uzmanīgs, tu saņemsi sodu. Tai pat laikā, ja priekšā ir avārija un sarkanais karogs, bet tu pēc tam esi piesardzīgs, neredzu jēgu no konkrēta ātruma ievērošanas. Tā tas allaž ir bijis. Šobrīd noteikumi ir ļoti skrupulozi. Taču tie ir noteikumi, kas mums ir jāievēro. Žēl ka tā, jo, aplūkojot situāciju, viņš cīnās par titulu, tādēļ šāds sods samazina intrigu. Nav pirmā reize, kad gūstam apliecinājumu, ka kaut kas jādara lietas labā. Arī divi soda punkti par šādu rīcību ir pārlieku liels sods, zinot, ka Fetels bija pietiekami piesardzīgs.

Brendons Hārtlijs: “Lietainos laikapstākļos, kad tiek izkārts sarkanais karogs, ir samērā bīstami uzreiz spiest pa bremzēm. Sebastianam tas būtu jādara, lai izvairītos no soda, tādēļ domāju, ka sods šoreiz ir netaisnīgs.

Romēns Grožāns: “Dažkārt braucējiem ir tikai pāris milisekunžu laika, lai samazinātu ātrumu. Dažkārt tas izdodas pareizajā vietā, citreiz – nē. Piemēram, ja esi starp 17. un 18. līkumu, kas ir divi ātri labie pagriezieni, ir diezgan sarežģīt strauji iekļauties atļautajā ātrumā.