“Red Bull” komandas vadītājs Kristians Horners ir pārliecināts, ka viņa vadītā vienība darīja visu iespējamo, lai saglabātu Danielu Rikjardo savā sastāvā.

Pēc ilgstošām diskusijām vasarā starp abām pusēm viss liecināja, ka Daniels Rikjardo paliks komandā, kuru pārstāv jau kopš 2014.gada, tomēr negaidīti pārsteidza visus, pievienojoties “Renault” nometnei.

Atskatoties, varu teikt, ka darījām visu, ko varejām, lai saglabātu viņu. Vēlāk runājoties, viņš izmantoja klasisko šķiršanās frāzi – ‘Nevis jūs, bet es’ (par pieņemto lēmumu). Man šķiet, ka viņš vienkārši vēlējās jaunu izaicinājumu. Domāju, ka Daniels bija noraizējies arī par savu vērtību komandā, redzot Maksa progresu, kā arī tā brīža neskaidrību “Honda” jautājumā,” stāsta Kristians Horners. “Vienmēr ir jābūt B plānam. Kad bijām sapratuši, ka viņš ir nolēmis doties prom, lēmums par Pjēra Gazlī piesaisti bija ļoti viegls.

Par vienu no galvenajiem iemesliem Rikjardo pārejai nereti tiek uzskatīta “Red Bull” vēlme veidot komandu ap 21 gadu veco Maksu Verstapenu. Horners gan norāda, ka komandā nav sadalītas pirmā un otrā pilota lomas.

Pirmais numurs komandā ir tas, kurš trasē atrodas priekšā. Viss ir vienkārši. Komandas funkcionēšanas laikā netiek strādāts kāda konkrēta braucēja labā. Daniels arī to var apliecināt. Meksikā viņš pirmoreiz kvalifikācijā pārspēja Maksu kopš Monako posma. Verstapens šogad kvalifikācijās bijis satriecošs. Iespējams, tas ir viens no Daniela pārejas iemesliem.

Sezonas otrajā pusē Daniels Rikjardo ļoti bieži izstājās mašīnas tehnisko problēmu dēļ. “Šī Danielam bija ļoti smaga sezona. Viņam bija jātiek galā ar Maksa progresu, turklāt, lai gan problēmas piemeklēja abas mašīnas, Danielam ar tām biežāk nācās saskarties tieši svētdienās. Sajūga problēmas Meksikas GP laikā bija identiskas Maksa piedzīvotajām piektdienā. Brazīlijā eļļas noplūde Meksikas seku rezultātā piemeklēja Verstapenu. Laimīgā kārtā mašīna neapstājās. Pirms 12 mēnešiem Makss bija tas, kurš regulāri saskārās ar neveiksmēm.