Šarls Leklerks norādījis, ka lieliski apzinās to, ka viņa pārstāvētā “Ferrari” komanda šobrīd par prioritāti uzstādījusi Sebastiana Fetela nodrošināšanu ar pēc iespējas labākām iespējām augsta rezultāta sasniegšanai, tomēr viņš ir gatavs mainīt šo sistēmu.

Pirms sezonas sākuma “Ferrari” komandas vadītājs Mattia Binotto norādīja, ka abiem braucējiem būs brīva iespēja cīkstēties vienam ar otru, tomēr ’50 pret 50′ situācijās priekšroka tikšot dota Fetelam, jo viņš ir pieredzējušāks, kā arī reālāks kandidāts uz titulu.

Realitātē gan Leklerkam pagaidām ir pilnībā ierādīta otrā pilota loma, neraugoties uz viņa lielisko ātrumu pirmajos posmos. Austrālijā abi pārliecinoši atradās 4. un 5. pozīcijā, tomēr Leklerks saņēma norādījumus neapdzīt Fetelu. Bahreinā abi atradās vadošajās pozīcijās – šoreiz Šarls rīkojumus ignorēja un finišēja augstāk. Ķīnā Fetels ne tikai guva priekšrocības, bet Leklerka stratēģija tika veidota, lai aizkavētu Seba konkurentus. Azerbaidžānā abi braucēji cīnījās par atšķirīgām pozīcijām, tomēr Leklerks boksos devās tikai tad, kad Fetels viņam jau bija ticis garām.

Man jāparāda, ko varu sasniegt trasē un tad, cerams, situācija mainīsies. Kā jau visi braucēji, esmu šeit ar mērķi būt ātrākajam. Pagaidām esmu sapratis katru lēmumu, lai gan dažkārt tos ir grūti pieņemt. Mans komandas biedrs ir četrkārtējais pasaules čempions, kurš aizvada savu piekto gadu “Ferrari”. Saprotu, ka šobrīd ir izveidojusies hierarhija, taču darīšu visu, lai to mainītu,” stāsta Leklerks.

Vaicāts par to, vai pēc pavēļu piešķiršanas abiem braucējiem vajadzētu atkārtoti samainīties pozīcijām, ja nosacīti ātrākais braucējs tomēr nespēj apliecināt savu potenciālu, Leklerks ir piesardzīgs: “Nezinu, neesmu par to domājis. Puišiem boksos ir labākas iespējas sacīkšu kopskata analīzei. Līdz noteiktai robežai darīšu to, ko no manis prasa.”

Lai gan Leklerkam ir tikai 21 gads, viņam jau gandrīz izdevās izcīnīt savu pirmo Grand Prix uzvaru sacīkstēs Bahreinā, tomēr dzinēja defekts pēdējos apļos lika atkrist uz trešo vietu. “Apzinos, ka tādas lietas motorsportā mēdz notikt. Citreiz tehniskas ķibeles maksā uzvaru, citreiz tā ir tava kļūda. Tās mani sadusmo vairāk. Labs piemērs bija Baku. Tas bija tik muļķīgi. Izmetu pole position miskastē. Tā kļūda man maksāja izredzes uzvarēt svētdienā. Mašīnai bija potenciāls uzvarēt, taču visa vaina jāuzņemas man pašam.”