Pēc komandu pārstāvju un čempionāta vadības tikšanās Parīzē pieņemts lēmums atlikt 2021. gada F1 noteikumu paziņošanu līdz oktobrim. “Ferrari” vadītājs Mattia Binotto pašreizējo noteikumu ‘melnrakstu’ komentē kā ļoti ‘zaļu’, kam vēl nepieciešamas izmaiņas, kamēr “Renault” komanda uzsver, ka šāda atlikšana ļaus vadošajām komandām izvirzīt tām atbilstošākas prasības. Tāpat tika pārrunāta braucēju ietekme uz noteikumu veidošanu. Luiss Hamiltons aktīvi iesaistījās cīņā par to, lai pašiem sportistiem būtu lielāka teikšana.

“Ferrari” komanda paziņojusi, ka oficiāli atsaukusi apelāciju pret tiesnešu lēmumu piešķirt Sebastianam Fetelam 5 sekunžu sodu par nedrošu atgriešanos trasē Kanādas GP laikā, kā rezultātā Fetels zaudēja pirmo vietu, tomēr tā ir gatava nepadoties un pieprasīt oficiālu situācijas izskatīšanu. Lai tā notiktu, komandai jāsniedz jauni pierādījumi šai lietā, tomēr pagaidām nav zināms, kāda jauna informācija būtu komandas rīcībā, kas netika ņemta vērā sākotnējā lēmuma pieņemšanā.

“F1LV

“Red Bull” braucējs Makss Verstapens norādījis, ka esošā situācija uz F1 politiskās skatuves neesot pareiza, jo panākumiem bagātākā komanda “Mercedes” nevēlās, lai noteikumi tiktu mainīti, kamēr visas “Mercedes” un “Ferrari” dzinējus izmantojošās komandas vienmēr nostāsies lielo vienību pusē, līdz ar to F1 vajadzētu izbeigt ‘demokrātiju’ un izvēlēties vienu cilvēku, kas pieņem visus būtiskos lēmumus. Par vēl vienu piemēru ačgārnajai situācijai Verstsapens min 2015. un 2016. gadu, kad braucēji vēlējās ātrākas mašīnas un lielāku piespiedējspēku, tomēr dzīšanās tikai pēc rekordiem novestu F1 pie robotizācijas un braucējs vairs nebūtu nepieciešams, ko skatītāji gan nevēlētos.