Pēc notikumiem bagātās otrās treniņu sesijas abi tās neveiksminieki Valteri Botass un Makss Verstapens dalījušies iespaidos par pieredzēto un par avārijas iemeslu min vēja brāzmas.

Par vēju sūdzējos jau visos iepriekšējos apļos. Tas bija ļoti viltīgs un dažviet slīdēja ārā mašīnas aizmugure. Iebraucu līkumā un pēc datiem var redzēt, ka mašīnas aizmugure piepeši sagriezās otrādi. Šī gada mašīnas ir daudz jūtīgākas pret vēju, ko varēja redzēt arī pēc Valteri izslīdēšanas. Avārijas, diemžēl, mēdz notikt, tomēr varbūt pat labi, ka mašīna tiks sajaukta un es varētu tikt pie jaunām detaļām,” optimismu nezaudē Makss Verstapens. “Ja paskatos uz sevi no malas, esmu apmierināts ar mašīnas konkurētspēju. Tieši uz to šobrīd fokusējos. Mūs vēl gaida daudz darba, turklāt allaž ir iespējams pielikt pie izsvarojuma, tomēr tam domāta rītdiena.”

Tikmēr telemetrijas dati reģistrējuši 23G lielu triecienu “Mercedes” formulai, kur pie stūres šodien sēdēja Valteri Botass līdz savai avārijai tikai dažas minūtes pēc Verstapena izslīdēšanas. “Tas man bija pamatīgs trieciens, taču man nekas nesāp. Ik pa laikam iepūta brāzmas un man sanāca trāpīties virsū. Līkumi šeit ir ļoti viltīgi un soda par katru mazāko kļūdu. Taču man jāsaka, ka man tādas trases patīk,. Tā ir interesantāk.”