Bernijs Eklstons uzskata, ka Šarls Leklērs joprojām pieļauj pārāk daudz kļūdas. Žaks Vilnēvs kritizē “Racing Point” par sūdzību bremžu balansējuma lietā. Hamiltons un Fetels vienisprātis par Verstapena agresīvo braukšanu.

“Šarls Leklērs pieļauj pārāk daudz kļūdu,” uzskata bijušais Formula 1 boss Bernijs Eklstons, kuram šodien 28.oktobrī palika 89 gadi. “Tas puisis ir labs, bet viņam joprojām daudz jāmācās – tieši tā pat, kā Verstapenam, kad viņš tikai sāka startēt F1. Kokpitā ir jābūt mierīgam un tad var sāk domāt pat čempiona tituliem. Kā to dara mans draugs Sebastians. Protams, viņam bija sarežģītas sacīkstes, bet, par laimi, viņš ir atguvies.” Arī pats Leklērs pēc Meksikas GP posma atzina, ka viņam vēl daudz jāmācās un viena no lietām, ka jāapgūst it spēja uzņemties iniciatīvu stratēģijas izvēlē, kā to sacīkstes laikā spēja izdarīt komandas biedrs Sebastians Fetels un finišēt uz goda pjedestāla, kamēr Leklērs no labākas pozīcijas pirmajā sacīkstes daļā palika bez šampanieša.

Žaks Vilnēvs ir kritizējis pēdējo tehnisko sāgu ar “Renault” komandas automātisko bremžu balsansējuma sistēmu, kad komanda tika diskvalificēta no Japānas GP sacīkstes. “Šī sistēma komandā bija jau daudzus gadus un tāpēc ir dīvaini, ka pēkšņi tā ir kļūvusi sodāma lieta,” paziņoja Vilnēvs. “Komandas jau sen zināja, ka tāda sistēma pastāv, bet “Racing Point” ļoti nesmuki izvēlējās tieši Japānas GP, kur viņi bija aiz “Renault”, lai viegli uz citu rēķina tiktu pie papildus punktiem. Tas viņiem noteikti atspēlēsies, jo tagad arī citi var rīkoties līdzīgi pret viņiem.”

“F1LV

Luiss Hamiltons un Makss Verstapens ir uzsākuši vārdu karu pēc Meksikas GP izcīņas. Viss sākās ar Verstapena dzelteno karogu ignorēšanu kvalifikācijas laikā un Hamiltons par to nosodīja Verstapenu, kurš, protams, atbildēja, ka arī ‘sudrabotā formula’ esot bijusi jāsoda par līdzīgu pārkāpumu. Pēc sacīkstes finiša Hamiltons turpināja nosodīt jauno “Red Bull” pilotu, bet jau par abu sadursmi 1.apļa laikā. “Katrs pilots ir citāds,” paziņoja Hamiltons. “Citi ir prātīgi, bet agresīvi, citi vienkārši uzvedas muļķīgi. Ar Maksu ir tā, ka, ja es nedošu viņam papildus brīvu vietu trasē, tad visdrīzāk sekos sadursme, viņš ir kā magnēts tādām lietām.” Tostarp “Red Bull“ boss Kristians Horners aizstāvēja savu pilotu, paziņojot, ka tās vienkārši ir īstas sacīkstes ar agresīvu pilotēšanas stilu. Interesanti, ka arī Sebastians Fetels piekrita savam oponentam Hamiltonam, paziņojot, ka brits ‘izņēma viņam vārdus no mutes’.