Neraugoties uz to, ka atvadas 2018. gadā beidzās ar samērā rūgtu pēcgaršu, “Renault” ir gatavi kļūt par “Red Bull” jaudas agregātu piegādātājiem no 2022. gada, ja Kristiana Hornera vadītā vienība vēlēsies doties šai virzienā.

Pēc “Honda” rūpnīcas pārsteidzošā paziņojuma par aiziešanu no F1 čempionāta 2021. gada izskaņā, “Red Bull” un tās junioru komanda “AlphaTauri” nonākušas neapskaužamā situācijā – no trim atlikušajiem dzinēju piegādātājiem visiem ir savas rūpnīcas komandas ar augstiem mērķiem un ambīcijām, tādēļ vēl divu komandu piesaiste var sniegt vairāk problēmu nekā izdevību.

“Renault” komandas vadītājs Sirils Abitebuls norādījis, ka franču autoražošanas koncerns būtu gatavs atjaunot sadarbību, tomēr norāda, ka līdz tam vēl ir tāls ceļš ejams. “Nespēju iedomāties, ka “Red Bull” komandai nav izstrādāts rezerves plāns. Viņiem noteikti bija jāparedz šāds scenāris. Helmuts (Marko) un Kristians (Horners) allaž atrod veidus un risinājumus. Nedomāju, ka mēs būsim viņu pirmā izvēle.

Abitebuls uzsvēra, ka viņš neesot šokēts par “Honda” šķietami piepešo lēmumu pamest čempionātu. “Mēs allaž apzināmies, ka kas tāds var notikt. Zināju, ka viņiem vēl bija jāapstiprina sava palikšana pēc 2021. gada un šis bija brīdis, kad tam bijā jābūt paveiktam. Varbūt apstiprinājuma trūkums bija viens no indikatoriem, jo, redzot cik daudz darba esam veltījuši pie 2022. gada dzinēja dizaina, tas ir viens no orientieriem.”

FIA noteikumi paredz, ka gadījumā, ja komandai neizdodas panākt vienošanos par dzinēju piegādātāju, tas jānodrošina ražotājam ar vismazāk komandām. Nākamgad “Mercedes” ar saviem ražojumiem apgādās četras komandas (“Mercedes”, “Aston Martin”, “McLaren” un “Williams”), “Ferrari” – trīs komandas (“Ferrari”, “Alfa Romeo” un “Haas”), bet “Renault” paliks tikai ar “Alpine” vienību.