Vecmeistaram Skotam Diksonam izdevies sesto reizi karjerā kļūt par IndyCar čempionu, pateicoties finišam trešajā vietā sezonas pēdējā posmā Santpītersburgā.
Sacīkšu gaitā vadības groži bieži mainījās. Pirmajos apļos tie piederēja pole position ieguvējam Vilam Paueram, taču pēc problēmām, pārslēdzot ātrumus, vadību pārņēma Aleksandrs Rosi, bet Koltons Herta nonāca 2. vietā. Skots Diksons tikmēr atradās 11. vietā, trīs pozīcijas aiz sava galvenā konkurenta Džozefa Ņūgārdena. Pauers izstājās pēc kontakta ar sienu 30 apļus vēlāk.
Arī Rosi izslīdēja un nesasniedza finišu, kamēr Herta izbrauca ārpus trases un pazaudēja vairākas pozīcijas. Hertam gan izdevās atgūt vadības grožus, tomēr vienā no daudzajiem restartiem 20 apļus pirms finiša Ņūgārdenam izdevās veikt lielisku manevru no trešās vietas, tiekot garām Hertam un Aleksam Palou.
Pēdējais restarts tika veikts 15 apļus pirms finiša. Uz otro vietu pakāpās Patrisio O’Vārds. Diksona galvenais konkurents Džozefs Ņūgārdens paveica to, kas viņam bija jāizdara un izcīnīja satriecošu uzvaru karstajā Santpītersburgas trasē, taču Diksons saglabāja vēsu prātu vairākos restartos un finišēja trešajā vietā, ar ko pietika titula izcīnīšanai.
IndyCar debiju šai posmā piedzīvoja pēdējo trīs gadu Austrālijas Supercars čempions Skots Makloklins. Jaunzēlandietis gan piedzīvoja avāriju un izstājās, paķerot līdzi šīs sezonas spilgtāko debitantu Rinusu Vīkeju. “Penske” komanda jau ir noslēgusi līgumu ar Makloklinu uz pilnu sezonu nākamgad.
Čempionāta kopvērtējums sezonas beigās: Skots Diksons (537 punkti), Džozefs Ņūgārdens (521), Koltons Herta (421), Patrisio O’Vārds (416), Vils Pauers (396), Greiems Reihals (377).
40 gadus vecais Skots Diksons par IndyCar čempionu kļuva arī 2003., 2008., 2013., 2015. un 2018. gadā, kamēr pērn jaunzēlandietis palika ceturtais, kamēr tituls nonāca Džozefa Ņūgārdena rokās.
IndyCar Santpītersburgas posma rezultāti
V. | Braucējs | Komanda | Rezultāts | Punkti |
1 | Josef Newgarden | Team Penske | 100 apļi | 51 |
2 | Patricio O’Ward | Arrow McLaren SP | 4.140 | 40 |
3 | Scott Dixon | Chip Ganassi Racing | 6.156 | 35 |
4 | Sébastien Bourdais | A.J. Foyt Enterprises | 7.413 | 32 |
5 | Ryan Hunter-Reay | Andretti Autosport | 9.752 | 30 |
6 | Simon Pagenaud | Team Penske | 10.577 | 28 |
7 | Marcus Ericsson | Chip Ganassi Racing | 11.069 | 26 |
8 | Charlie Kimball | A.J. Foyt Enterprises | 15.858 | 24 |
9 | Graham Rahal | RLLR | 16.374 | 23 |
10 | Takuma Sato | RLLR | 16.774 | 20 |
11 | Colton Herta | Andretti Harding Steinbrenner | 24.214 | 20 |
12 | Max Chilton | Carlin | 30.472 | 18 |
13 | Alex Palou | Dale Coyne Racing | 43.579 | 18 |
14 | James Hinchcliffe | Andretti Autosport | 1’04.066 | 17 |
15 | Rinus van Kalmthout | Ed Carpenter Racing | 2 apļi | 15 |
16 | Oliver Askew | Arrow McLaren SP | 2 apļi | 14 |
17 | Conor Daly | Ed Carpenter Racing | 2 apļi | 13 |
18 | Felix Rosenqvist | Chip Ganassi Racing | 2 apļi | 12 |
19 | Jack Harvey | Meyer Shank Racing | 3 apļi | 11 |
20 | Marco Andretti | Andretti Herta Autosport | 26 apļi | 10 |
21 | Alexander Rossi | Andretti Autosport | 31 aplis | 12 |
22 | Scott McLaughlin | Team Penske | 54 apļi | 8 |
23 | Santino Ferrucci | Dale Coyne Racing | 60 apļi | 7 |
24 | Will Power | Team Penske | 65 apļi | 8 |