FIA prezidents Žans Tods salīdzinājis abus titulētākos F1 braucējus. “Mēs runājam par divām dažādām personībām un atšķirīgām sastāvdaļām. Vienīgais, ko varam salīdzināt ir 7 pret 7 (izcīnītie tituli). No vienas puses ir lieliski organizēta vācu komanda ar satriecoši talantīgu braucēju. No otras puses – itāļu vienība ar atšķirīgu mentalitāti, citādu pieeju, kas ļoti lieliski strukturēta un ļoti organizētu un fantasticku braucēju Mihaelu Šūmaheru. Zinu, ka par šo teikumu mani citēs, taču uzskatu, ka “Mercedes” un Luisa dominance ir izteiktāka nekā tā bija mums ar “Ferrari” un Mihaelu. Viņi jāuzslavē par ļoti izturīgas mašīnas radīšanu. Ja neskaita izlaisto sacīksti Bahreinā, divu gadu laikā Luiss guvis punktus visos posmos. Tas ir satriecoši, turklāt braucējs nekļūdas.” Tieši Tods bija “Ferrari” vienības vadītājs, kad tā no 1999. līdz 2004. gadam sešas reizes pēc kārtas uzvarēja konstruktoru kausā.


Tā kā vienam no talantīgākajiem jaunajiem braucējiem Džordžam Raselam nav atradusies vieta vadošajās komandās, “Red Bull” pārstāvim Helmutam Marko vaicāts par to, vai “Red Bull” neapsvēra Rasela piesaisti uz ko Marko atbildēja noliedzoši. “Nē. Viņam ir 10 gadu līgums ar Toto Volfu. Viņš ir “Mercedes” juniors. Mēs meklējām pagaidu risinājumu uz vienu gadu. Peress ir daudz labāka izvēle šai ziņā. Rasels ir inteliģents un ātrs jauneklis. Viņa izmēģinājums pie “Mercedes” bija lielisks. Tai pat laikā nedrošība no Botasa nepadarīja to par labu salīdzinājumu. Botasam bija jātiek galā ar dažādiem mēsliem jau no pirmā apļa piektdienas treniņos, kā rezultātā viņš bija zem sava ierastā līmeņa.” Nākamgad Rasels turpinās pārstāvēt “Williams” komandu, kas šogad pirmoreiz komandas vēsturē sezonu noslēdza bez punktiem.


Romēns Grožāns vēl 2020. gada izskaņā paguva atgriezties pie stūres, pavadot dažus apļus pie Formula 3 simulatora stūres Nirburgringā. Pieredzējušais braucējs pamazām turpina dziedēt apdegumus pēc šaušalīgās avārijas Bahreinā. Kā pavēstīja Grožāns, galvenās problēmas šobrīd sagādājot kreisās rokas īkšķis, ko viņš pilnībā nevar saliekt. Lai gan jauno gadu Romēns sagaidīja ar 3 iebintētiem pirkstiem, viņš ir apņēmības pilns nākamsezon palikt autosportā, tomēr līgumu vēl nav noslēdzis. Kā reālākās opcijas šobrīd izskatās IndyCar vai WEC čempionāti, jo “Haas” F1 komanda nākamsezon izmantos Mika Šūmahera un Ņikitas Mazepina pakalpojumus.