79 gadu vecumā izdzisusi bijušā Formula 1 braucēja Karlosa Roitemana dzīvība. Argentīnietis pēdējos mēnešos cīnījās ar veselības problēmām un vairākas reizes tika hospitalizēts.

Dzīves otrajā pusē Karloss Roitemans bija ievērojams politiķis, pavadot laiku kā dzimtās Santafē provinces gubernators un pat kandidējot Argentīnas prezidenta vēlēšanās. Motorsporta pasaule Karlosu atcerēsies, pateicoties viņa jaunības dienu karjerai.

Pēc lieliskas sezonas Eiropas F2 čempionātā (2. vieta kopvērtējumā aiz Ronija Petersona), Roitemans lika par sevi manīt. Bernijs Eklstons deva viņam iespēju braukt “Brabham” komandā 1972. gadā kopā ar Greiemu Hilu. Roitemans sevi pieteica ar blīkšķi, karjeras pirmajā startā dzimtajā Argentīnā izcīnot pole position.

Gadiem ejot, pamazām parādījās arī pirmās uzvaras, turklāt 1975. gada sezonu Roitemans kopvērtējumā noslēdza 3. vietā tikai aiz Nikija Laudas un Emersona Fitipaldi. Tieši Roitemans bija braucējs, kuru Enzo Ferrari noskatīja kā Laudas aizvietotāju pēc šaušalīgās Nirburgringas avārijas. Lauda atgriezās ātrāk kā gaidīts, bet Roitemans tika pie vietas “Ferrari” komandā uz nākamo sezonu.

1977. gadā Lauda kļuva par čempionu, kamēr Roitemans sezonu noslēdza 4. vietā. Gadu vēlāk Roitemans pakāpās pozīciju augstāk, taču “Lotus” ar Mario Andreti un Roniju Petersonu nebija noķerami. Pēc neizteiksmīga gada “Lotus” komandā, Roitemans devās meklēt laimi “Williams” sastāvā.

Ja 1980. gadā par čempionu kļuva viņa komandas biedrs Alens Džounss, tad 1981. gadam vajadzēja kļūt par Roitemana zvaigžņu stundu. Uz sezonas pēdējo posmu Lasvegasā argentīnietis ieradās kā kopvērtējuma līderis, taču Nelsons Pikē ar “Brabham” bija tikai punktu aizmugurē. Roitemans izcīnīja pole position, bet jau 1. aplī zaudēja pozīcijas Džounsam, Vilnēvam, Prostam un Džakomelli. Roitemana mašīna cīnījās ar vadāmības problēmām. Kad viņam tika garām arī Pikē, svaru kausi nosliecās par labu brazīlietim. Pēdējos apļos sāka niķoties arī pārnesumkārba. Roitemans palika bez 4. ātruma. Pikē finišēja piektais, saņēma 2 punktus, ar ko bija pietiekami, lai par 1 punktu pieveiktu Roitemanu.

Pat ar 12 Grand Prix uzvarām Roitemans joprojām nebija čempions. 1982. gads bija nozīmīgs ne tikai Formula 1 saspīlētajās politiskajās spēlītēs, bet arī Lielbritānijas un Argentīnas radītā Folklendu salu konflikta dēļ. Roitemans nolēma nesaistīt vairs sevi ar britu komandu un pameta čempionātu tikai pēc divām sacīkstēm. Patriks Heds uzskata, ka šī bija atruna un viņa sirds vairs nepiederēja F1 čempionātam, kamēr citi uzskata, ka šāds lēmums palīdzēja spert pirmos nopietnos soļus politikā.

Papildus F1 karjerai Roitemans divreiz (1980. un 1985. gadā) pamanījās piedalīties pasaules rallija čempionāta Argentīnas posmā, abas reizes finišējot 3. vietā. Karloss ir vienīgais braucējs, kurš kāpis uz pjedestāla gan F1, gan WRC (absolūtajā ieskaitē). Pat Kimi Raikonenam un Robertam Kubicam tas neizdevās.

2017. gadā Roitemanam tika diagnosticēts aknu vēzis. Lai gan to izdevās pārciest, viņa iekšējie orgāni bija novājināti. Pēdējos mēnešus Roitemans cīnījās ar dažādām nieru mazspējas izraisītām slimībām.

Formula 1 vēsturē tikai trim argentīniešiem izdevies izcīnīt uzvaras – Huanam Manuelam Fanhio, Hosē Forilanam Gonzalesam un Karlosam Alberto Roitemanam.