F1 ekonomika pagājušajā gadā izskatījās katastrofāli. Covid-19 pandēmijas dēļ 2020. gada otrajā ceturksnī čempionāta ienākumi bija vērtējami tikai 24 miljonu USD apmērā, bet šogad tie pieauguši līdz 501 miljonam USD. Atšķirība lielā mērā skaidrojama ar to, ka pērn aprīlī, maijā un jūnijā sacensības netika aizvadītas, kamēr šogad šai pašā laika periodā notika 7 Grand Prix izcīņas. Lai gan čempionāts vienalga strādājis ar 43 miljonu USD zaudējumiem, satraukumam nav pamata, jo drīz vien pilnas tribīnes atkal būs normāla parādība, pie tam šosezon čempionāta kalendārs sastāv no 23 posmiem. Tas nozīmē, ka šī būs garākā sezona čempionāta vēsturē ar visvairāk peļņas iespējām organizatoriem un F1 ekonomika pamazām sāks atkopšanos.


Bijušais F1 čempionāta vadītājs Bernijs Eklstons kārtējo reizi paudis savus uzskatus, kas atšķiras no pašreizējo īpašnieko “Liberty Media” redzējumu sporta veida attīstībā. “Es necenstos ieviest budžeta griestus. Ražotāji tāpat meklēs veidus, kā tos apiet. Man palbāk patika iepriekšējais F1 logo, bet tas nav svarīgi. Man arī patika starta meitenes. Arī pāreja uz telefoniem un mazām ierīcēm nav pareiza. Sporta pārraides ir labākas uz lieliem ekrāniem. Sponsoriem nepatīk mazi monitori, jo viņu logo nav saskatāmi uz mašīnām vai trases malās. Viņi drīz vaicās sev, kādēļ tiek tērēta nauda kam tādam, ko neviens neredz. Es arī nesaprotu, ko sociālie mediji dara. Nedomāju, ka kādu var ieinteresēt Formula 1 caur sociāliem medijiem. Man liekas “Liberty Media” nezin, ko ir nopirkuši. Amerikāņi nav traki pēc F1 čempionāta.


“F1LV

“Williams” komanda paziņojusi, ka nākotnē tai vairs nevajadzēs paļauties uz bagātu braucēju investīcijām. Pēdējos gados Klēras Viljamsas vadībā vienība piedzīvoja strauju lejupslīdi un tādi braucēji kā Pastors Maldonado, Lenss Strols, Nikolā Latifi ne vienmēr spēja apliecināt mašīnas potenciālu. Jaunie investori “Dorilton Capital” izglābuši vienību un padarījuši to finansiāli veselīgāku, neraugoties uz straujo ienākumu kritumu Covid-19 laikā. Šīs ziņas diez vai pārāk iepriecinās Latifi, kura tēva kontrolētā “Sofina Foods” grupa ienes komandā daudz līdzekļus. Šobrīd līgums uz 2022. gadu nav ne Nikolā Latifi, ne Džordžam Raselam.