Septembra sākumā ‘Alfa Romeo’ paziņoja par līguma parakstīšanu ar Valteri Botasu, taču komandas otra spēkrata vadītājs vēl nav noskaidrots. Viennozīmīgi par favorītu tiek uzskatīts arī šobrīdējais ‘Alfa Romeo’ braucējs Antonio Džiovinaci, kurš šosezon ievērojami uzlabojis rezultātus, bet vai ar to būs pietiekami, lai nosargātu vietu komandā?

Antonio Džiovinaci šis ir trešais pilnais gads Formula 1, lai gan savu debiju piedzīvoja jau 2017. gadā ar ‘Sauber’, kad divas sacīkstes aizvietoja Paskālu Verleinu. Savā debijas sezonā, 2019. gadā, itāļu braucējs ieguva 14 čempionāta punktus, kas arī pagaidām bijis viņa ražīgākais gads Formula 1. 2020. gadā Džiovinaci guva vien 4 punktus, un šosezon, pagaidām, ieguvis vienu punktu. Rezultāti gan neparāda pilno ainu – itālis ievērojami uzlabojis savu sniegumu kvalifikācijās, kā arī uzlabojis sacīkšu tempu.

Formula 2 čempionātā tikmēr jaunie braucēji par visām varēm cenšas tikt uz F1, un kā otrs favorīts uz ‘Alfa Romeo’ sēdekli izvirzījies ķīniešu pilots Guanju Žou. Žou aizvada savu trešo sezonu Formula 2 ar “UNI-Virtuosi” komandu un šogad parādījis sava spējas no labākās puses – ķīnietis izcīnijs 3 uzvaras, kā arī papildus vēl četrus goda pjedestālus. Formula 2 čempionāta kopvērtējumā Žou atrodas otrajā vietā, 15 punktus aiz līdera Piastri.

Lai gan baumas, ka darījums jau gandrīz galā, paskanējušas, ‘Alfa Romeo’ komandas boss Freds Vasērs akcentē, ka otrs braucējs vēl nav līdz galam izvēlēts, un komanda ir atvērta opcijām.

“Žou F2 veicas ļoti labi. Viņš viennozīmīgi ir saraksta augšā. Viņš ir uzvarējis pāris sacīkstes, un es domāju, ka visas F1 komandas skatās uz viņu,” par ķīniešu pilotu izteicās Vasērs,” Bet pirmie četri posmi [Formula 2 čempionātā] ir nedaudz citādāki. Tagad viņi atgriežas pie parastākām, standarta trasēm. Braucēji ir arī uzkrājuši pieredzi, tikai pēc diviem vai trim posmiem varēsim redzēt reālo situācija un kāda ir katra F2 pilota evolūcija.”