Luiss Hamiltons triumfēja 57 apļu garajā Kataras GP sacīkstē, iegūstot savu otro uzvaru pēc kārtas. Makss Verstapens, pēc soda par dzelteno karogu neievērošanu kvalifikācijā, finišēja otrais, kamēr Fernando Alonso ieguva savu pirmo goda pjedestālu kopš 2014. gada.

Makss Verstapens aizvadīja lielisku sacīkstes startu, pirmā apļa laikā ieguva četras pozīcijas. Ar lielisku reakciju uz starta gaismām, Verstapens aizšāvās garām Botasam un ievietojās aiz Sainsa un Norisa. Sainss mēģinaja apdzīt Norisu pirmajā līkumā, taču brits lieliski aizsargājās pa ārējo trases malu, kas, savukārt, ļāva Verstapenam izmantot iekšējo trajektoriju, un nīderlandietis ieguva vēl divas pozīcijas. Sākoties piektajam aplim arī Gazlī un Alonso bija aiz muguras, un pirmās divas vietas atkal rotāja šosezon ierastie saīsinājumi – HAM un VER.

Botass, pretēji Verstapenam, nespēja startā gūt saķeri ar Losailas trases segumu, un pirmā apļa beigās bija noslīdējis līdz pat vienpadsmitajai pozīcijai. Botass vairākus apļus pavadīja aiz Lansa Strola, 11. pozīcijā, taču pēc ‘Mercedes’ komandas galvas, Toto Vulfa, iedrošinājuma, somu pilots beidzot sāka gūt tempu, un tika līdz septītajai vietai.

Pirmās riepu nomaiņas aizsāka ‘Red Bull’ ar Maksu Verstapenu 17. aplī, uz, ko ‘Mercedes’ jau reaģēja nākamajā aplī. Abi sacīkstes līderi vidējā sastāva riepas nomainīja uz cietajām. Arī Serhio Peress veica savu pirmo boksu apmeklējumu 18. aplī, kas iedrošināja ‘Mercedes’ atstāt Botasu uz trases, tādā veidā mēģinot vienas riepu maiņas stratēģiju. Tā ritēja veiksmīgi līdz pat 33. aplim, kad soma ‘Mercedes’ negaidīti pārsprāga kreisā priekšējā riepa. Tas bija arī brīdinājums pārējām komandām un braucējiem, kas mēģināja veikt tikai vienu boksu apmeklējumu. Pēc iebraukšanas boksos, kur tika nomainīts gan priekšējais antispārns, gan riepas, soms atgriezās uz trases 13. pozīcijā. Līdz galam gan Botass tā arī netika  – ‘Mercedes’ pieņēma lēmumu izņemt formulu no sacīkstes, baidoties no lielākiem bojājumiem mašīnas šasijai.

Botass gan nebija vienīgais, kurš piedzīvoja riepu pārsprāgšanu. Arī Džordžš Rasels un Nikolass Latifi saskārās ar priekšējās kreisās riepas pēkšņu gaisa zudumu. Lando Noriss, savukārt, pa radio komandai deva ziņojumu, ka jūt dīvainas riepu vibrācijas, un ‘McLaren’ pieņēma lēmumu nekavējoties veikt boksu apmeklējumu. Noriss tobrīd atradās ceturtajā pozīcijā.

Fernando Alonso arī bija uz vienas riepu maiņas stratēģijas, kas gan, laimīgā kārtā, nostrādāja, iespējams, pateicoties Nikolasa Latifi dēļ izsauktajai virtuālajai drošības mašīnai. Serhio Peress bija uz svaigām riepām un strauji tuvojās Alonso, kas nozīmētu, ka spānis nevar pasargāt nu jau 33 apļus vecās cietā sastavā riepas. Alonso finišēja trešajā vietā, iegūstot savu pirmo goda pjedestālu kopš 2014. gada Ungārijas Grand Prix, kad vēl brauca ‘Ferrari’ komandas sastāvā.

Estebans Okons finišēja Kataras GP piektajā vietā, aiz viņa sekoja Lanss Strols ar ‘Aston Martin’. ‘Ferrari’ aizvadīja lielisku sacīksti, Karloss Sainss finišēja septītais, Leklērs astotais, tādā veidā nostiprinot savu vadību pār ‘McLaren’ konstruktoru kopvērtējumā. Noriss pēc savas negaidītās riepu maiņas spēja saglābt vismaz kaut kādus punktus, finišējot devītais. Labāko desmitnieku noslēdza Sebastians Fetels ar otru ‘Aston Martin’.

Ar lielisku uzvaru Luiss Hamiltons vēl vairāk pietuvojās Maksam Verstapenam kopvērtējumā – pēc Kataras Grand Prix starpība starp abiem censoņiem vien 8 punkti. Aiznākamnedēļ gaidāms priekšpēdējais sezonas posms, Saūda Arābijas Grand Prix. Arī konstruktoru titula cīņa ies līdz galam – pēc Botasa izstāšanās, ‘Red Bull’ savu atstatumu no ‘Mercedes’ samazinājuši līdz pieciem punktiem.