Karloss Saincs ar uzvaru trešajā ātrumposmā ir izcīnījis pirmo panākumu Audi elektromobīlim, kamēr Nasers Al-Atija neskatoties uz nosacīto diskvalifikāciju palielināja savu pārsvaru rallija vadībā.

Jau otrajā ātrumposmā Saincs demonstrēja cerīgu sniegumu, bet jau trešājā ātrumposmā, kas bija saīsinātais 255km “Al Qaisumah”, spānis uzrādīja labāko laiku. Tā bija jau 40.ātrumposma uzvara Karlosa Sainca Dakaras rallijreida karjerā, kā arī pirmais panākums Audi elektriskajam prototipam, kurā tiek izmantota Formula E čempionātā atīstītā RS Q e-tron tehnoloģija. Turklāt arī Sainca komandas biedri nodemonstrēja lielisku sniegumu: Stefans Petransels uzrādīja trešo laiku, bet Matiss Ekstroms bija piektais.

“F1LV

Tikmēr iepriekšējās dienas tirumfators Sebastians Lēbs piedzīvoja vairākas neveiksmes ar savu Raid Xtreme bagiju: tehnisku problēmu dēļ prototipam darbojās tikai priekšpiedziņa, bet papildus tam vēl tika pārsistas divas riepas. Lēba neveiksmes ļāva uzelpot Naseram Al-Atijam, kurš finišēja tikai astotajā vietā, tomēr spēja palielināt savu pārsvaru pār tuvāko sekotāju.

Jāpiebilst, ka Al-Atija saņēma sodu no organizatoriem par to, ka viņa Toyota Hilux otrajā posmā nebija uzstādīta obligātā Magnetti Marelli elektroniskas sistēma, kas vāc un ieraksta datus no mašīnas sistēmām. Tiesneši piesprieduši katarietim 5000 EUR sodu, kā arī nosacītu diskvalifikāciju, kas paredz atkārtota pārkāpuma gadījumā diskvalificēt Al-Atiju no sacensībām.

Problēmās iekūlās arī otrs Toyota pilots Žinels de Viljē, kurš 2.ātrumposmā uztriecās motociklistam un bez apstāšanās turpināja ceļu. Par šo incidentu dienvidāfrikānis ir saņēmis 5 minūšu sodu.

Jāpiebilst, ka augsto 7.vietu auto kopvērtējumumā ieņem Vladimira Vasiļjeva un Latvijas pārstāvja Oļega Uperenko pārstāvētā VRT Team ar BMW.

Kopvērtējums pēc 3.ātrumposma