Atlikuši vairs tikai divi ātrumposmi, tomēr viss liecina, ka ceturto reizi Dakaras rallijā uzvaru automašīnu ieskaitē gūs katarietis Nasīrs Al-Atija.

Pēdējās dienas Al-Atija Dakaras rallijā saskāries ar vairākām problēmām – saņemts 5 minūšu sods par to, ka uz brīdi braukts ar nekārtīgi piesprādzētām drošības siksnām, tikmēr galvenais konkurents Sebastjēns Lēbs turpina kāpināt tempu. Divus ātrumposmus līdz rallijreida finišam Al-Atijas pārsvars joprojām pārsniedz pusstundu.

Arī sarunās ar medijiem Lēbs apstiprina, ka dara visu iespējamo, taču handikaps ir pārāk liels, lai pēdējās divās dienās to sadeldētu. Savas karjeras laikā sešos piegājienos Lēbs 16 reizes uzvarējis ātrumposmus šai rallijreidā, taču nekad to nav noslēdzis pirmajā vietā kopējā ieskaitē. 51 gadu vecais Al-Atija Dakaras rallijā startē kopš 2004. gada. Viņam pirmoreiz izdevās triumfēt 2011. gadā ar “Volkswagen”. Kopš tā laika viņš ticis trijniekā katru reizi, kad finišējis, ieskaitot uzvaras 2015. gadā ar “Mini” un 2019. gadā ar “Toyota”.

Kopējā ieskaitē trešo vietu saglabā vietējā zvaigzne Jazīds Al-Radži, kurš, tāpat kā Al-Atija, startē ar “Toyota” automašīnu. 10. ātrumposmā labākos laikus gan spēja uzrādīt “Audi” pārstāvji Stefans Petransels un Karloss Saincs, kuri vairs uz augstām vietām nepretendē. Kopējā ieskaitē no “Audi” pārstāvjiem visaugstāk atrodams Matiass Ekstroms – 10. vietā.

Nepilnas 8 minūtes no Ekstroma atpaliek lietuvietis Vaidotas Žala. Savu karjeras labāko finišu Žala sasniedza pirms 3 gadiem, sacensības noslēdzot 12. vietā.

Antanas Juknevičius un Didzis Zariņš pirmspriekšpēdējā Dakaras ātrumposmā palika 35. vietā, bet kopējā ieskaitē lietuvieša un latvieša ekipāža atrodama 50. vietā starp 74 ekipāžām, kas turpina cīņu tuksneša smiltīs.

Rezultāti visās ieskaitēs atrodami ŠEIT.