F1 jaunākie TV reitingi liecina, ka pagājušajā sezonā audzis skatītāju skaits, kas lielā mērā sasniegts pateicoties grandiozajam noslēgumam Abū Dabī.

Pēc čempionāta organizatoru rīcībā esošajiem datiem, kumulatīvais skatītāju skaits sezonas gaitā sasniedza 1,55 miljardus cilvēku, kas ir 4% pieaugums, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. Tikmēr unikālo skatītāju skaits mērāms 445 miljonos.

Vidēji sacīkstes pie TV, datoru un viedierīču ekrāniem vēroja 70 miljoni skatītāju. Kā jau tas bija sagaidāms, par skatītāko sacīksti kļuva Abū Dabī Grand Prix, ko vēroja 108,7 miljoni līdzjutēji.

Maksa Verstapena lieliskais sniegums trasē ļāva Nīderlandei palielināt skatītāju skaitu par 81% jeb gandrīz dubultojot cilvēku skaitu, kas svētdienās turēja īkšķus par savu tautieti. Ievērojams progress manāms arī vairākās citās valstīs. ASV F1 TV reitingi pieauguši par 58 procentiem, Francijā – par 48%, Itālijā – 40%, bet Luisa Hamiltona dzimtenē Lielbritānijā par 39 procentiem.

Kopējais skatītaju skaits, kuri sacensības vēroja klātienē sasniedza 2,69 miljonus. Pirms pandēmijas klātienes skatītāju kopējais skaits gada laikā sasniedza 4 miljonus, tomēr vairākos posmos joprojām skatītāju klātbūtne bija ierobežota vai pilnībā liegta. Vislielākais trīs dienu kopējais skatītāju skaits klātbūtnē bija vērojams Ostinā (400 tūkstoši), Mehiko (371 tūkstotis) un Silverstonā (356 tūkstoši).

Formula 1 arī novēroja 40% sekotāju pieagumu savos sociālajos tīklos un 50% pieagumu tajos ievietoto video skatījumos.