86 gadu vecumā mūžībā devies daudzpusīgais angļu autosportists Viks Elfords, kurš savulaik piedalījās arī 13 posmos “Formulā 1”. Tāpat viņš guva panākumus rallijā un izturības sacensībās, astoņas reizes piedaloties Lemānas 24 stundu braucienā.
Savu karjeru Elfords sāka kā rallija stūrmanis, bet pēc tam pats kļuva par pilotu, startējot galvenokārt ar “Triumph” un “Ford” automašīnām, bet pēc tam – ar “Porsche”. Viņa ātrums kļuva arvien labāks un 1967. gadā Elfords kļuva par Eiropas rallija čempionu. Savukārt 1968. gadā ar “Porsche 911” Elfords uzvarēja slavenajā Montekarlo rallijā.
Vien nedēļu pēc tam viņš ar “Porsche 907” piedalījās Deitonas 24 stundu sacīkstēs, kur arī spēja uzvarēt. Tā “Porsche” mašīnām bija pirmā uzvara 24 stundu sacīkstēs. Vēl pēc tam togad sportists izcīnīja dramatisku uzvaru “Targa Florio”, ko vēlāk nosauca par savas karjeras spožākajām sacensībām. Zaudējis 18 minūtes problēmu dēļ, vēlāk viņš ar savu “Porsche” uzstādīja apļa rekordu un aizcīnījās līdz pat uzvarai.
Savā karjerā Elfords astoņas reizes piedalījās diennakts sacīkstēs Lemānā, sešas reizes to darot pie “Porsche” automašīnu stūres. Finišu viņš sasniedza divas reizes, 1967. gadā ar “Porsche 906K Carrera 6” un 1973. gadā ar “Ferrari 365 GTB/4”, kad arī guva uzvaras savā klasē. 1971. gadā viņš uzvarēja Sebringas 12 stundu braucienā, kā arī vairākas reizes ierindojies pirmajā vietā 1000 km sacīkstēs Nirburgringā, kas bija viņa mīļākā trase.
1972. gadā Lemānā, kad sacensības bija pusē, Elfords trasē ieraudzīja avarējušu “Ferrari” un apstājās, lai palīdzētu, bet pilots jau bija nokļuvis drošībā. Pēc tam viņš kokos pamanīja sadragātu “Lola” spēkratu – negadījumā bija gājis bojā zviedru pilots Džo Bonjers. Brīdi, kad Elfords bija apstājies, lai palīdzētu, fiksēja TV kamera, un viņš no Francijas prezidenta vēlāk saņēma īpašu pateicības ordeni.
Tāpat daudzpusīgais autosportists paguva startēt “Formulā 1”. 1968. gadā viņš aizvadīja sezonas otro pusi “Cooper” rūpnīcas vienībā, Francijas posmā debijas reizē lietus apstākļos finišējot ceturtajā vietā, bet Kanādā izcīnot piekto vietu. Vēl vairākas sacensības viņš veica 1969. un 1970. gadā, braucot arī ar “McLaren” un BRM formulām. 1969. gadā Francijā izdevās gūt piekto vietu, bet mājās Lielbritānijā – sesto.
1967. gadā Lidenhilas trasē Elfords arī uzvarēja tur rīkotajā rallijkrosā, kas tiek uzskatītas par pašām pirmajām šīs sporta veida sacensībām vēsturē.