Karloss Saincs uz šonedēļ gaidāmo posmu Imolā ticis pie jauna un uzlabota “Ferrari” motora, vēsta medijs “formu1a.uno”.

Sacensības Austrālijā spānim izvērsās katastrofālas – startā tika zaudēts daudz, jo nostrādāja pretnoslāpšanas sistēma, bet jau drīz pēc tam, mēģinot atgūt pozīcijas, Saincs izlidoja no trases un palika grants joslā.

Tiek ziņots, ka dzinējam atklātas problēmas un nolemts veikt pirmo tā nomaiņu šajā sezonā. Tā kā maiņa nepieciešama jebkurā gadījumā, “Ferrari” vadība esot pieņēmusi lēmumu piešķirt Saincam motoru, kas ticis uzlabots. Pēc “formu1a.uno” rīcībā esošās informācijas, šis motors esot jaudīgāks, bet “Motorsport.com” vēsta, ka uzlabojumi sevi labi pierādījuši simulatorā.

Jau iepriekš klīdušas runas, ka “Ferrari” motoram ir liela jaudas rezerve, ko komanda pagaidām vēl neizmanto, šauboties par izturību. Plāns esot šo jaudu pakāpeniski palielināt, lai pēc tam jau izmantotu visu pieejamo potenciālu. Uzlabojumus motoram, ko saņēmis Saincs, komanda sākotnēji bija plānojusi ieviest tikai sacensībās Maiami vai Barselonā.

Pats Saincs sacīkšu nedēļas nogali Imolā, kur tiek prognozēts lietus, var uzsākt ar jaunu stimulu, jo ceturtdien tika paziņots par jauno līgumu ar “Ferrari” uz nākamajiem diviem gadiem.

Runājot par piedzīvoto iepriekšējā posmā Melburnā, Saincs atzina, ka pieļāvis kļūdas. Pirms tam viņš 17 posmos pēc kārtas bija finišējis punktos.

“Viena no manām stiprajām pusēm, kā pilotam, ir spēja līdzīgās situācijās saglabāt mieru, bet šoreiz man šī miera pietrūka, tāpēc nespēju pareizi reaģēt uz to, kas tobrīd notika,” atzīst sportists. “Tā nebija labākā nedēļas nogale, jo notika daudzas lietas, bija daudzi ārējie faktori, uz kuriem nenoreaģēju pietiekoši labi. Es pat nezinu, cik sacīkstēs pēc kārtas pirms tam biju finišējis punktos un nepieļāvis lielas kļūdas. Kādā brīdī tam bija jānotiek. Un tas notika. Kā citreiz, arī no šī gadījuma noteikti mācīšos, un tas mani padarīs spēcīgāku.”

Kā ziņojām, dažus uzlabojumus uz Emīlijas-Romanjas “Grand Prix” veikusi arī “Red Bull” komanda, kas šobrīd koncentrējas uz mašīnas svara samazināšanu. Tāpat arī “Mercedes” ieviesusi dažus jaunus risinājumus aerodinamikā, ar mērķi mazināt “delfinēšanas” efektu.