F1 komandas piekritušas, ka nākamgad sprinta sacīkstes jau varētu tikt rīkotas sešu posmu ietvaros, taču pagaidām šo ieceri aizkavējusi Starptautiskā Automobiļu federācija (FIA).
Otrdien Londonā notika F1 komisijas sēde, kurā tikās čempionāta vadība, komandu šefi un FIA pārstāvji, apspriežot dažādus ar nākotni saistītus jautājumus. Viens no tiem bija sprinta sacensību skaita palielināšana 2023. gada sezonā.
Komandas ir paudušas atbalstu iecerei no nākamā gada sprinta sacīkstes rīkot sešos posmos. Arī FIA ir gatava atbalstīt šo ieceri, taču pagaidām to nopauzējusi, jo vēlas izpētīt, kā tas ietekmēs personālu un darbu kopumā, pēc kā sniegs atzinumu F1 komisijai. Prognozējams, ka pēc tam tiks apstiprināta sešu sprinta sacīkšu rīkošana 2023. gada sezonā.
Tāpat sēdē tika runāts par jaunajiem dzinējiem, kam tiks ieviesti 2026. gadā. Jau rudenī tika izvirzīti četri galvenie stūrakmeņi, bet tagad noteikumu izstrāde vēl pavirzīta uz priekšu.
Apspriesti arī veicamie uzdevumi mašīnu aerodinamikas jomā, kā rezultātā nolemts īstenot vairākas ieceres, ieskaitot darbu pie mašīnu aerodinamiskās pretestības mazināšanas, spēkratu izmēru un svara samazināšanas, kā arī virzīšanos uz dabai draudzīgāku izejmateriālu un tehnoloģiju lietošanu. Turpināsies arī darbs pie F1 bolīdu drošības uzlabošanas.
Nolemts, ka nākamgad divos posmos komandām nāksies iztikt ar 11 sausā laika riepu komplektiem. Šobrīd katrā posmā komandām pieejami 13 riepu komplekti, taču nākotnē to skaitu iecere samazināt, tādēļ būs šādi divi izmēģinājuma posmi.
Tāpat kļuvis zināms, ka jau nākamajā F1 posmā Maiami tiks veiktas pilotu pārbaudes saistībā ar ugunsdrošas apakšveļas izmantošanu. Šo jautājumu F1 sacīkšu direktors Nīls Vitihs cēla gaismā Austrālijas posma nedēļas nogalē, toreiz izraisot dažādu reakciju no braucēju puses.