“Mercedes” komanda spēja atrast ātrumu un mazināt kratīšanos. Pirmie treniņi Maiami noslēdzās ar Raselu otrajā vietā starp abiem titula kandidātiem Šarlu Leklēru un Maksu Verstapenu, kamēr Valteri Botass piedzīvoja avāriju.

Maiami Grand Prix treniņi risinājās ļoti siltos un sausos apstākļos. Asfalta temperatūra pārsniedza pat 50 grādus pēc Celsija skalas. Jau pirmajā pusstundā bija manāms, ka komandām, iespējams nāksies cīnīties ar strauju un netipisku riepu nodilumu, jo trasē dažviet ir jāgriež stūre un jābremzē vienlaikus. Tikmēr aromāts boksos liecināja, cik prasīga Maiami trase ir pret formulu bremzēm.

Pierodot pie konfigurācijas, kur nekad nav braukts, Makss Verstapens aizskāra sienu, bet Juki Cunoda izslīdēja, par mata tiesu neapskādējot savu “AlphaTauri” formulu. Tikmēr boksos Džordžam Raselam nācās strauji piebremzēt pie “Alpine” garāžas, kad viņa priekšā piepeši izbrauca Estebans Okons.

Ne tik labi klājās Valteri Botasam, kurš nenovaldīja savu “Alfa Romeo” formulu, kā rezultātā Maiami pirmie treniņi viņam beidzās 25 minūtes priekšlaicīgi ar nolauztu aizmugurējo antispārnu.

Verstapena problēmas turpinājās. Viņš nevarēja veikt garākus nogriežņus, jo “Red Bull” formulai tika novērotas dzesēšanas sistēmas problēmas. Tikmēr Karloss Saincs, sesijai atsākoties pēc 10 minūšu pauzes, izslīdēja un turpināja braucienu līdz boksiem ar cauru priekšējo riepu. Karloss ir vienīgais no “Ferrari” rūpnīcas un klientu komandu braucējiem, kurš šai nedēļas nogalē nav ticis pie jauna jaudas agregāta.

Trases saķerei strauji uzlabojoties, arī ātrākie apļa laiki krita teju ik minūti, tādēļrezultāti, iespējams, nav ļoti uzskatāms spēku samēru atspoguļojums, tomēr jāuzteic “Mercedes” komanda. Visas sesijas gaitā bija redzams, ka mašīnas taisnēs nekratās tik ļoti kā Imolā, ļaujot Raselam un Hamiltonam pacīnīties ar abām vadošajām komandām. Tikai Šarlam Leklēram izdevās pieveikt Džordžu Raselu.

Otrie treniņi Maiami gaidāmi šonakt pl. 0:30 pēc Latvijas laika.

Maiami Grand Prix – Pirmie treniņi