Tādā veidā cerot samazināt sacīkšu mašīnas svaru, “Williams” inženieri vērsušies pie komandas mārketinga nodaļas ar lūgumu, atļaut pilnībā atteikties no krāsas izmantošanas tās virsbūvē. Šādu atļauju tie tomēr nav saņēmuši.

“Williams” ir viena no komandām, kas šosezon cīnās ar svara problēmu, cenšoties rast veidus, kā to samazināt līdz minimālajiem pieļaujamajiem 798 kilogramiem. Jau Austrālijā tika noņemta daļa no krāsojuma, vēl mazāk virsbūves krāsas uz FW44 mašīnas bija Imolas trasē. Kaut nedaudz, arī šādā veidā svars tiek samazināts, ka pozitīvi atsaucas uz apļu laikiem.

Par F1 sacīkšu auto veiktspēju atbildīgais Deivs Robsons apstiprina, ka inženieri vaicājuši mārketinga nodaļas vadībai, vai būtu pieļaujama pilnīga atteikšanās no krāsas. Atbilde gan bijusi negatīva, jo komandai esot svarīgi ar krāsojuma palīdzību saglabāt savu vizuālo identitāti.

“Protams, tā tas bija,” runājot par šo tēmu, apstiprināja Robsons. “Tomēr šeit inženieru intereses nostājas pret mārketinga interesēm. Mēs visi gribam, lai mašīna izskatītos satriecoši, jo tā ir daļa no čempionāta. Un nav runa tikai par mašīnas krāsojumu, bet par toni, kas raksturīgs visam zīmolam. Tas ir tiešām svarīgi. Jāatrod kompromiss. Mašīnai jābūt ar vizuālu identitāti, bet tajā pašā laikā sponsoru interesēs ir, lai tā būtu iespējami ātrāka.”

“Williams” nebūt nav vienīgā, kas šogad mēģinājusi samazināt savu spēkratu svaru uz krāsas rēķina. Zināms, ka tāpat rīkojušās “Aston Martin”, “Red Bull” un “McLaren” vienības.