Draudīgie lietus mākoņi tā arī nesasniedza trasi, kur F1 pirmajā Maiami Grand Prix treniņi tika noslēgti ar Džordžu Raselu kā sesijas ātrāko braucēju, kamēr “Ferrari” un “Red Bull” mehāniķiem nāksies pamatīgi piestrādāt pie savu braucēju mašīnām.

Otrie treniņi pirms Maiami Grand Prix radīja problēmas galvenajiem favorītiem. Pēc sienas aizķeršanas pirmajos treniņos “Red Bull” komanda drošības apsvērumu dēļ mainīja Maksa Verstapena mašīnas pārnesumkārbu. Sezonas laikā katrai mašīnai atļautas četras pārnesumkārbas bez starta pozīciju soda. Tā kā Maksam tā ir jau trešā, viņš var nonākt neizdevīgā pozīcijā sezonas otrajā pusē.

Tikmēr Verstapena komandas biedrs Serhio Peress saslīdēja, veiksmīgi izvairoties no drošības barjerām. To pašu nevar teikt par “Ferrari” braucēju Karlosu Saincu, kura avārija lika uz aptuveni 10 minūtēm trasē izkārt sarkanos karogus.

Sesijai atsākoties, Verstapens sūdzējās par savas stūres iekārtu, radot raizes par hidraulikas likstām. Pamazām dūmi sāka velties no mašīnas aizmugures, kā rezultātā mehāniķiem boksos nācās izmantot arī ugunsdzēšamo aparātu.

Verstapens trasē vairs neatgriezās, tomēr viņš nebija vienīgais, kurš palika bez rezultāta, jo pēc pirmajos treniņos piedzīvotās avārijas “Alfa Romeo” boksus nepameta Valteri Botass.

Sesijas izskaņā vēlreiz tika izkārti sarkanie karogi, kad trases malā piestāja “Williams” braucējs Nikolā Latifi, sūdzoties par nepietiekami pieskrūvētu aizmugurējo riteni.

“Mercedes” braucēji apliecināja pirmajos treniņos uzņemto kursu – Džordžs Rasels kļuva par vienīgo braucēju, kurš trasi veica ātrāk par pusotru minūti. Otrs “Mercedes” braucējs Luiss Hamiltons zaudēja tikai 0,24 sekundes, taču ar to pietika vien ceturtajai vietai vēl aiz Leklēra un Peresa. Top 5 noslēdza “Alpine” vecmeistars Fernando Alonso. Tikmēr Kevins Magnusens un Sebastians Fetels sesijas beigās izslīdēja, taču abiem izdevās neaizskart barjeras.

Maiami Grand Prix – otrie treniņi