Luiss Hamiltons paudis neapmierinātību ar savas komandas rīcību Maiamai “Grand Prix”, kad viņam tika likts pieņemt lēmumu, vai, trasē izbraucot drošības mašīnai, doties boksos. Sportists nolēma nedoties pēc jaunām riepām un rezultātā pēc tam zaudēja pozīciju komandas biedram Džordžam Raselam.

Drošības auto trasē devās, kad sadursmi piedzīvoja Pjērs Gazlī un Lando Noriss. Džordžs Rasels bija nokļuvis priekšā Luisam Hamiltonam, jo startēja ar cietajām riepām un vēl nebija iebraucis pitstopā. Pēc tā veikšanas viņš atgriezās trasē aiz Hamiltona, kurš izlēma boksos nedoties, un, kad cīņas atsākās, viņu apdzina. Hamiltons izteica neizpratni par komandas rīcību.

“Tajā brīdī man nebija skaidrības, kur kurš atrodas, līdz ar to, ja komanda tādā situācijā saka, ka man ir brīva izvēle, man nav nepieciešamās informācijas, lai pieņemtu lēmumu – tas ir viņu darbs,” intervijā “Sky Sports” teica Hamiltons. “Bet viņi lēmumu atstāja manā ziņā, un to es īsti nesaprotu. Situācija bija diezgan neveiksmīga.”

Vispirms Rasels apdzina Hamiltonu 50. aplī, tomēr drīz vien atdeva pozīciju atpakaļ. Rasels bija izbraucis no trases ar visiem četriem riteņiem, tādēļ tiesneši lika to darīt, lai sportists nesaņemtu sodu. Drīz pēc tam viņš vēlreiz tika garām Hamiltonam un tā arī finišēja piektais, atstājot septiņkārtējo čempionu sestajā vietā.

Piektdien notikušajos treniņbraucienos “Mercedes” komanda bija ļoti ātra, Raselam pat izdevās sasniegt dienas labāko rezultātu, taču izrādījās, kas šis veikums ir maldinošs. Sacensībās abiem “Mercedes” pilotiem priekšā būtu finišējuši ne viena “Ferrari” un “Red Bull” braucēji, bet arī Valteri Botass no “Alfa Romeo”, ja vien nebūtu pieļāvis kļūdu, kas viņam lika atkrist aiz Rasela un Hamiltona. Hamiltons atzīst, ka Maiami trasē progress nebija jūtams.

“Kā komanda, mēs izcīnījām labus punktus, tāpēc ņemsim tos un dosimies tālāk,” teica Hamiltons. “Mēs turpinām finišēt, kas nozīmē, ka mašīna ir izturīga. Ar nepacietību gaidu to brīdi, kad būsim spēruši soli uz priekšu, bet pašlaik tas vēl nav noticis.”