Helmuts Marko atzinis, ka laikā, kad Makss Verstapens un Karloss Sainss bija komandas biedri, viņu savstarpējās attiecības bijušas “toksiskas”. Saincs vēlāk pameta “Toro Rosso” komandu un devās laimi meklēt citur, kā rezultātā tagad nonācis “Ferrari” paspārnē.
F1 karjeru abi uzsāka 2015. gadā, kad “Toro Rosso” nolēma riskēt un aizvadīt sezonu ar diviem debitantiem. Verstapens jau 2016. gadā, pēc dažiem pirmajiem posmiem, tika paaugstināts uz “Red Bull”, bet komandas biedru statusā pirms tam abi pavadīja 23 posmus. Izrādās, pa šo īso laiku abu līdzāspastāvēšana nebija tā patīkamākā.
“Saincam nepaveicās, ka Verstapens bija viņa komandas biedrs,” intervijā “The Red Bulletin” pauda “Red Bull” konsultants Marko. “Atmosfēra abu pilotu starpā “Toro Rosso” komandā bija diezgan toksiska. Tādā sastāvā, kāds mums bija tobrīd, es neredzēju iespēju viņam palikt pie mums. Tāpēc viņš pārgāja uz “Renault”, pēc tam uz “McLaren” un tad uz “Ferrari”.”
Kad 2016. gadā tika izlemts nomainīt Daņilu Kvjatu, arī Saincs konkurēja uz iespēju nokļūt “Red Bull” sastāvā, taču priekšroka tika dota Verstapenam. Saincs turpināja startēt “Toro Rosso”, bet 2017. gadā, vairākus posmus pirms sezonas beigām, pārgāja uz “Renault”.
Karlosu Saincu F1 čempionātā sākotnēji visi asociēja ar viņa tēvu, kurš savulaik bija divreiz kļuvis par pasaules rallija čempionu, kā arī guvis augstus panākumus Dakaras rallijā.
“Ilgu, ilgu laiku viņš dzīvoja sava tēva, divkārtējā pasaules rallija čempiona ēnā,” atzīst Marko. “Viņu netaisnīgi apvija tēls, ka viņš ir izlutināts cita sacīkšu braucēja dēls. Realitātē Karlosam bija smagi jācīnās, lai savā karjerā tiktu uz priekšu.”
27 gadus vecais Saincs nesen izcīnīja savu pirmo uzvaru kādā no F1 posmiem, bet visā karjerā sasniedzis 12 pjedestālus, vienreiz startējis no pole position un divreiz uzrādījis ātrākos apļus.