Pretēji piektdienas notikumiem, pēdējos treniņos Francijā ātrakais aplis tika Maksam Verstapenam, kamēr Karloss Saincs sacīkstes startēs no beidzamās rindas.
Pirms trešajiem treniņbraucieniem piepildījās paredzamais scenārijs – Karlosa Sainca mašīnai tika mainītas visas jaudas agregāta komponentes. Jau piektdien kļuva skaidrs, ka spānis saņems 10 starta vietu sodu kontroles elektronikas dēļ, līdz ar to pārējo elementu maiņa šai posmā ir saprotams solis, zaudējot tikai dažas papildus pozīcijas. Līdz šim Saincs Francijā nekad nav startējis zemāk par septīto vietu.
Identiskā situācijā nonācis arī “Haas” braucējs Kevins Magnusens. Arī viņam mainīta “Ferrari” jaudas agregāta sistēma, līdz ar to vēl pirms kvalifikācijas zināms, ka Francijā pēdējā starta rindā būs atrodami Karloss Saincs un Kevins Magnusens.
Sainca komandas biedrs Šarls Leklērs sev neraksturīgi lielāko daļu sesijas pavadīja rezultātu tabulas vidusdaļā. Tas saistāms ar cietā sastāva riepu testēšanu, kā arī sagriešanos par 360 grādiem. Arī ar mīkstā sastāva riepām “Ferrari” braucēji nespēja pieveikt Maksu Verstapenu, kura ātrakais aplis tika uzstādīts ar vidējās cietības dzelteni marķētajiem “Pirelli” ražojumiem. Pēdējās minūtēs ar mīkstākajām riepām Saincs pakāpās uz pirmo vietu, bet Verstapens atguva treniņu ātrākā braucēja godu.
“Mercedes” komanda pārliecinoši pierāda devi kā trešā ātrākā, bet pārsteigumus varētu sagādāt “Williams” – treniņbraucienu rezultāti ļauj cerēt uz iekļūšanu Q3, kamēr vilšanās “Aston Martin” nometnē – tās braucēji Lenss Strols un Sebastians Fetels palika 18. un 20. vietā.
Kvalifikācijas sākums šodien gaidāms pl. 17:00 pēc Latvijas laika.
Francijas GP – trešie treniņi