Bijušais “Ferrari” vadītājs Čezāre Fiorio uzskata, ka šobrīd laiki “Formulā 1” ir pamatīgi mainījušies, un vairs nav iespējams uzvarēt, ja viss netiek izdarīts perfekti. Ņemot vērā, ka komandai šobrīd ir lielas problēmas ar stratēģiju un arī mašīnas izturību, tas būtiski ietekmējis izredzes uz uzvaru čempionātā.

Fiorio par “Ferrari” vadītāju kļuva 1989. gadā un vadīja vienību arī 1990. gadā, kad par titulu neveiksmīgi cīnījās Alēns Prosts. Nākamajā gadā, pēc dažiem nostrādātiem mēnešiem, viņš tika atlaists.

Tagad “Ferrari” vada Matija Binoto un aizkulisēs jau baumo, ka viņš drīz savu posteni būs spiests atstāt. Fiorio tomēr atgādina, ka tieši Binoto vadībā Maranello bāzētā komanda atkal atguvusi ātrumu un iespēju cīnīties par uzvarām, lai gan tagad priekšā ir ļoti grūts uzdevums – panākt, lai turpmāk vairs netiek pieļautas kļūdas.

“Pirmkārt, nevajag aizmirst, ka Matija Binoto ir izveidojis “Ferrari” par tādu komandu, kas ir spējīga uzvarēt katrā sacīkstē,” intervijā itāļu laikrakstam “La Gazzetta dello Sport” sacīja Fiorio. “Binoto bija izcils inženieris, vispirms jau motoru speciālists, tad tehniskais direktors, bet tagad viņa darbs ir pavisam atšķirīgs. Kaut kas “Ferrari” komandā, protams, nav pareizi, tiek pieļautas kļūdas. Binoto ir jātiek ar to galā, un tas šobrīd ir viņa lielākais izaicinājums.”

83 gadus vecais Fiorio atzīst, ka agrāk visu nevajadzēja paveikt tik perfekti, lai sasniegtu uzvaras.

“Matijam ir jāatrod risinājumi, lai komanda strādātu labāk,” skaidro Fiorio. “Mūsdienu “Formulā 1” visam jānostrādā gandrīz perfekti, lai uzvarētu. Laikos, kad “Ferrari” vadīja Žans Tods un startēja Mihaels Šūmahers, viss bija citādi. “Ferrari” reizēm bija tik klaji pārāka mašīna, ka vienu vai otru kļūdu varēja noslēpt. Mūsdienās tas vairs nav iespējams.”

Viena no jomām, par kuru “Ferrari” šobrīd nevar sūdzēties, ir tās piloti Šarls Leklērs un Karloss Saincs.

“Braucēji ne pie kā nav vainīgi,” uzskata Fiorio. “Šai komandai ir divi lieliski piloti. Manā skatījumā, viņi ir starp pieciem šī brīža labākajiem F1 braucējiem. Leklērs ir neticami ātrs kvalifikācijās, bet Saincs ir pasakains sacīkstēs. Abi ir gana labi, lai “Ferrari” varētu uzvarēt Konstruktoru kausā. Šo pilotu sastāvu es nekad nemainītu.”