“Mercedes” galvenais sacīkšu inženieris Endrjū Šovlins paziņojis, ka komanda ir pārslēgusies no problēmu risināšanas uz ātruma meklēšanu. Mērķis ir gan šajā, gan nākamajā sezonā padarītu Luisa Hamiltona un Džordža Rasela mašīnas konkurētspējīgākas.
Kopš jauno tehnisko noteikumu ieviešanas 2022. gadā, “Mercedes” nācies cīnīties ar dažādās spēkrata nepilnībām. Šogad veiktas lielas izmaiņas aerodinamikas risinājumu jomā un daudz laika veltīts, lai izprastu, kā ar jaunajiem risinājumiem padarīt mašīnu ātrāku.
“Godīgi jāsaka, ka ar šiem noteikumiem un to, kā mašīnas strādā, esam bijuši spiesti ļoti koncentrēties uz problēmu novēršanu,” saka Šovlins. “Tās bija gan “delfinēšanas”, gan balansējuma problēmas, ko mēģinājām atrisināt. Tomēr, tā kā šajās jomās esam piedzīvojuši progresu, turpmāk aktuāli būs koncentrēties uz to, lai atrastu labāku veiktspēju, nodrošinātu labākus apļu laikus. Varbūt tādā veidā mums izdosies atgriezties pie regulāru pirmo starta vietu iegūšanas un ļaus cīnīties par uzvarām sacīkstēs.”
“Mercedes” stratēģija attiecībā uz nākamā gada modeli W15 paredz, ka sezonas laikā jābūt plašām iespējām to uzlabot. Līdzīgi kā šogad nodemonstrējusi “McLaren” vienība, piedzīvojot pamatīgu progresu veiktspējas ziņā.
“Strādājot pie nākamā gada auto, svarīgākā uzmanība tiks pievērsta tam, lai galvenie pieņemtie lēmumi dotu mums daudz iespēju attīstībai,” skaidro Šovlins. “Šogad var redzēt, cik daudz visas komandas sezonas gaitā uzlabo savu veiktspēju. Arī mums jābūt iespējai to izdarīt.”
Ungārijas GP kvalifikācijā uzvarēja Luiss Hamiltons, tomēr sacensībās nācās atkrist uz ceturto vietu. Šovlins atklāj, ka abām komandas mašīnām bijušas problēmas ar dzesēšanu, jo ar to dzesēšanas līmeni, kāds bija noregulēts pirms sacīkstes, neesot bijis pietiekami. Šī iemesla dēļ vismaz sacensību pirmajā daļā taisnēs nācies gāzes pedāli atlaist ātrāk, bet līkumos bremzes izmantot saudzīgāk. Tas atsaucās arī uz apļu laikiem.