“Ferrari” vadītājs Frederiks Vasērs izskaidrojis komandas pašreizējo struktūru, paziņojot, ka tās tehniskais direktors šasiju jomā ir Enriko Kardīle.

Kopš komandas vadītāja un tehniskā direktora posteni atstāja Matija Binoto, formāli “Ferrari” nebija paziņojusi, kurš turpmāk skaitīsies tehniskais direktors. Vasērs tagad izskaidro, kāda ir pašreizējā tehnisko darbinieku struktūra.

“Mūsu uzņēmumam darbinieku rangs ir kristālskaidrs,” jautāts izskaidrot Kardīles lomu komandā, sacīja Vasērs. “Visi puiši, kas strādā pie šasijas, to dara Enriko Kartdīles pakļautībā. Manā skatījumā Enriko ir tehniskais direktors. Ja gribat zināt vairāk, viņš ir tehniskais direktors šasiju jomā. Paralēli, Enriko Gualtjeri ir tehniskais direktors dzinēju jomā.”

Vasērs skaidro, ka arī citām komandām realitātē ir divi tehniskie direktori.

“Jau pagājušajā nedēļā Zandvortā man uzdeva jautājumu par diviem tehniskajiem direktoriem,” stāsta “Ferrari” boss. “Arī citām komandām ir tāpat – viens tehniskais direktors Braklijā, otrs Briksvortā. Viens Virī-Šatilonā, otrs Enstonā. Nevar būt tā, ka abās jomās ir viens tehniskais direktors. Vismaz mums tas ir pilnīgi skaidri noteikts. Nezinu, no kurienes radusies šī nesaprašana.”

Komentējot jaunu vadošo speciālistu piesaisti, Vasērs sacīja: “Nav tā, kas tas jādara, jo komanda būtu vāja. Tā ir konkurences būtība, ka visu laiku kaut kas ir jāuzlabo. Pat tad, ja komanda šodien uzvar, tik un tā jādomā par vēl labāku sniegumu. Ja kādā brīdī vairs negribi attīstīties un beidz to darīt, tu esi miris. Mēs esam šajā procesā. Turpinām nolīgt darbiniekus, jo mums vēl ir rezerve līdz budžeta griestiem un gribam visu darīt kā pienākas. Tas ir ļoti svarīgi, šādi rīkoties.”