Joss Verstapens apgalvo, ka Kristians Horners mēģinājis panākt, lai viņam nebūtu iespējams šonedēļ piedalīties F1 posma ietvaros plānotajā leģendu parādes braucienā. “Red Bull” komandas vadītājs to kategoriski noliedz.
“Red Bull Legends Parade” plānota svētdien, kad demonstrācijas braucienus ar dažādām vēsturiskām F1 mašīnām veiks tādi bijušie piloti kā Gerhards Bergers, Deivids Kulthards, Emersons Fitipaldi un citi. Bija plānots, ka Verstapens “Red Bull Ring” trasē izbrauks ar 2012. gada “Red Bull RB8” modeli, kas savulaik palīdzēja Sebastianam Fetelam izcīnīt trešo no četriem F1 čempiona tituliem.
Tomēr Joss apgalvo, ka Horners centies parūpēties, lai holandietim nebūtu iespējas piedalīties šajā braucienā.
“Cik gan bērnišķīgs viņš var būt,” intervijā “Formule1.nl” sacīja Joss Verstapens. “Bija plānota filmēšana, arī ar dronu, bet Horners negribēja, lai es tiktu filmēts. Man viņš ir pilnībā apnicis. Te ir kā bērnudārzā. Beigās man tomēr gribēja atļaut braukt, bet es pats atteicos. Tas ir tik bērnišķīgi no Hornera puses, bet, manuprāt, tas arī kaut ko pasaka par viņu.”
Laikrakstā “De Telegraaf” F1 čempiona Maksa Verstapena tēvs piebilda: “Es to pāris pēdējās nedēļās biju dzirdējis no dažiem cilvēkiem. Un tad padomāju, pasaki man to sejā! Tieši tāpēc nevēlos to vairs darīt, tas ir ļoti nepatīkami.”
Savukārt Horners, jautāts par šo tēmu, visu noliedza: “No manas puses nekāds veto vai kas tāds nav bijis.”
Abu starpā nesaskaņas ir jau kādu laiku. Vēl pēc Bahreinas GP Joss Verstapens izteicās, ka “Red Bull” komandai draud sabrukšana, ja Horners turpinās būt tās vadītājs.
“Man nekad pagātnē nav bijušas problēmas ar kāda pilota tēvu,” situāciju skaidro Horners. “Ja Josam ir kādas problēmas, man tur nav ko komentēt. Mana interese ir komandas sniegums. Mums ir brīnišķīga komanda un lieliski piloti.”
Makss Verstapens izcīnīja pole position uz šodien gaidāmo sprinta sacīksti, kas sāksies jau plkst. 13:00 pēc Latvijas laika. Tikmēr treniņbraucienos pirms tam Verstapens izraisīja sarkanos karogus, kad viņa mašīna apstājās. Sākotnēji pilots ziņoja par problēmām ar motoru, taču pavisam drīz atgriezās trasē un pat uzstādīja ātrāko rezultātu. Apstāšanos izraisījusi spēcīga uzbraukšana līkuma apmalei, kā rezultātā pārstāja darboties eļļas spiediena sensors, izskaidroja “Red Bull” konsultants Helmuts Marko.
Vēl Kanādas posmā Verstapena mašīnai salūza enerģijas atjaunošanas sistēma (ERS), rezultātā sabojājot jauno iekšdedzes motoru, kā rezultātā pilotam visdrīzāk kādā momentā par dzinēju skaita pārsniegšanu pienāksies starta vietu sods. Šoreiz iznākums krietni veiksmīgāks.