Aizkulisēs baumo, ka iespēju atgriezties F1 čempionātā plāno Japānas autogigants “Toyota”. Tas varētu notikt sadarbībā ar “Haas” komandu.

“Toyota” savulaik deviņas sezonas pavadīja “Formulā 1” kā rūpnīcas komanda, nežēlojot naudu šim projektam. Lai gan izdevās gūt 17 pjedestālus, ne reizi tā arī nebija tās spēkos izcīnīt uzvaru. Sākoties vispasaules ekonomiskajai krīzei, tika nolemts pēc 2009. gada (tās sezonas auto attēlā) aiziet no čempionāta.

Kā liecina neoficiāla informācija, šobrīd “Toyota” apsver atgriešanos, taču citādā statusā. Jau pērn runāja par autoražotāja iespējamo ienākšanu F1 kopā ar “McLaren”, kad par šīs vienības testpilotu tika apstiprināts “Toyota” sponsorētais Rijo Hirakava. Tagad parādījušās ziņas par sadarbību ar “Haas”, kuras vadītājs no šī gada ir japāņu inženieris Ajao Komatsu.

Dāņu medijs “Ekstra Bladet” raksta, ka “Toyota” kļūs par “Haas” nosaukuma sponsoru, līdzīgi kā vairākus gadus sadarbojās “Sauber” un “Alfa Romeo”. Tāpat tiek ziņots par ilgtermiņa tehnisko sadarbību. “Toyota” aizvien Ķelnē pieder F1 aerodinamikas tunelis un cita infrastruktūra, ko Džīna Hāsa komanda tādā gadījumā izmantotu.

“Haas” preses pārstāvis, taujāts par šīm baumām, komentārus sniegt atteicās.

Tikmēr Niko Hilkenbergs jau divus posmus pēc kārtas izcīnījis sesto vietu, paziņojot, ka šobrīd “Haas” cīnās par piektās spēcīgākās komandas statusu: “Tehniskie uzlabojumi mašīnai tiešām kaut ko ir iedevuši, un es patiesi domāju, ka esam cīņā par piektās ātrākās komandas statusu – dažreiz ar “Aston Martin”, dažreiz ar “Alpine”, citkārt varbūt ar vēl kādu.”