Lai gan “Red Bull” padomnieks Helmuts Marko uzskata, ka Makss Verstapens arī nākamgad paliks komandā, pats četrkārtējais F1 čempions šobrīd atsakās sniegt konkrētu atbildi par savu nākotni. “Es nezinu. Tā ir tā pati atbilde, ko devu pagājušogad,” pēc ierašanās “Red Bull Ring” trasē sacīja holandiešu pilots.

F1 aizkulisēs nerimstas runas par iespēju, ka Verstapens varētu pāriet uz “Mercedes”. Tiek uzskatīts, ka “Mercedes” boss Toto Volfs apzināti nesteidzas pagarināt līgumu ar Džordžu Raselu, lai saglabātu vietu Verstapenam. Pat komandas jaunais talants Andrea Kimi Antonelli diplomātiski izteicies: “Man nebūtu iebildumu strādāt ar Maksu, bet esmu apmierināts ar Džordžu.”

Savukārt Marko neizbrīna Volfa interese par Verstapenu, un viņš neslēpj, ka “Mercedes” turpina vervēt talantīgo pilotu: “Toto grib uzvarēt. Un viņš pilnībā labi apzinās, ka, ja viņam būs Makss, šīs izredzes būs labākas.”

Neskatoties uz vairākām uzvarām, Verstapens paudis skepsi par savām iespējām cīnīties par čempiona titulu jau šosezon. “Ar pašreizējo situāciju? Tas nav ļoti reāli. Patiesībā ir brīnums, ka esmu trešajā vietā kopvērtējumā,” viņš teica.

Tikmēr runājot par jauno 2026. gada motoru, kas tiek radīts sadarbībā ar “Ford”, komandas vadītājs Kristians Horners atzinis, ka “būtu augstprātīgi uzskatīt, ka mēs uzreiz būsim vadošie.” Šis komentārs pārsteidzis Marko, kurš uzsver, ka “Red Bull” ir spēcīga inženieru komanda, tostarp piesaistīti speciālisti no konkurējošām rūpnīcām.

“Ar pilnu jaudu attīstām savu motoru un šobrīd neuzskatām, ka mēs atpaliktu no pārējiem,” uzsvēra Marko. “Arī citiem ražotājiem nākamajam gadam jāizstrādā pilnīgi jauni dzinēji. Mums ir pieredzējuši speciālisti, daudzi no tiem nāk no jau sen strādājošām rūpnīcām, kurus esam pārvilinājuši. Varam sagaidīt pārsteigumus. Es tikai ceru, ka neviens no dzinēju ražotājiem “neizšaus” tā, kā to 2014. gadā izdarīja “Mercedes”.”