Trīskārtējā “W Series” čempione Džeimija Čadvika uzskata, ka “Racing Bulls” varētu pilnībā nomainīt savu braucēju sastāvu 2026. gadā. “Red Bull” pilota Juki Cunodas līgums šogad beigsies un tiek uzskatīts, ka “Racing Bulls” debitants Īzaks Hadžārs nākamgad varētu tikt paaugstināts uz galveno komandu, kļūstot par Maksa Verstapena komandas biedru.
Neoficiāli zināms, ka nākamgad “Racing Bulls” rindās varētu startēt “Red Bull” junioru programmas braucējs Arvids Lindblads, kurš pašlaik aizvada F2 debijas sezonu. Otru vietu F1 komandā varētu ieņemt Cunoda vai Liams Lovsons, taču pastāv arī iespēja, ka tiks izvēlēts vēl kāds jauns pilots.
Runājot par baumām, ka 2026. gadā “Racing Bulls” varētu izvēlēties pilnīgi jaunu sastāvu, Čadvika raidījumā “Sky Sports F1 Show” sacīja: “Manuprāt, viņi to varētu izdarīt. Un, ja tas notiks, iemesls būs acīmredzams – viņi vienmēr meklē nākamo Maksu Verstapenu. Viņi nevēlas tikai stabilus, uzticamus pilotus vai labus otrā numura braucējus. Viņi meklē tādus, kas var kļūt par īstiem F1 superzvaigznēm. Ja viņi saglabā pašreizējo sastāvu, tad apzinās, ka šie divi piloti nekļūs par “Red Bull” komandas braucējiem. Viņi pieņem, ka viņi nespēs ne tikai uzvarēt Maksu, bet ātruma ziņā pat būt viņam tuvu. Un tas komandai nav pieņemami.”
Hadžārs savā F1 debijas sezonā sevi labi pierādījis, regulāri ir ātrāks par komandas biedru Lovsonu un jau astoņos posmos iekļuvis punktos. Šajā ziņā rekordisti ir Verstapens un Sebastians Fetels, kuri savās debijas sezonās “Top 10” finišēja desmit reizes. Fetela laikā gan punktus deva par pirmajām astoņām vietām.
“Vai viņiem nebūtu labāk izmēģināt ko jaunu? Ielikt kādu jaunu, jaunāku braucēju, kā tas bija ar Hadžāru?” prāto Čadvika. “Protams, jautājums ir, kā Hadžārs izskatīsies “Red Bull” sastāvā. Ja viņš būs tikpat tālu no Verstapena tempa kā iepriekšējie trīs vai četri piloti, kas cīnījās pret Maksu, tad problēma būs dziļāka. Bet, ja viņš būs tieši tur, kur komandai vajag, tad tas tikai pierāda, ka viņiem jāturpina šī jaunā braucēju audzināšanas pieeja – atrast talantus “Racing Bulls” un sagatavot viņus vietai “Red Bull” komandā.”
Otrs iespējamais kandidāts uz “Racing Bulls” vietu ir Ajumu Ivasa, kuram aiz muguras jau divas F2 sezonas un šobrīd braucējs sacenšas par titulu Japānas “Super Formula” čempionātā. Tāpat viņš ir “Red Bull” F1 testu un rezerves pilots. F2 čempionātā no “Red Bull Junior Team” programmas bez Lindblada šogad startē arī Pepe Martī un Olivers Gēte.