Pagājušā gada pasaules čempions Horhe Lorenco izcīnījis uzvaru Lemānā notiekošajā MotoGP posmā, kas ļāvis viņam iegūt vadību arī šī gada čempionāta kopvērtējumā. Otro vietu izcīnīja viņa komandas biedrs “Yamaha” sastāvā Valentino Rosi, bet par dienas varoni kļuva Maveriks Vinjaless, kurš ne tikai pirmo reizi karjerā finišēja labāko trijniekā, bet arī atnesa “Suzuki” komandai tās pirmo goda pjedestāla finišu.
Starts lielisks padevās pole position ieguvējam Lorenco, kam aizmugurē nonāca abi “Ducati” braucējio Doviciozo un Janone, bet Pols Espergaro atradās priekšā Markesam un Rosi, kuri gan drīz spāņu braucēju apdzina. Lielisku ātrumu demonstrēja Janone, kurš tika garām savam komandas biedram, bet drīz vien piedzīvoja kritienu.
Valentino Rosi pamazām spēja atgūties pēc vājās kvalifikācijas un blāvā starta, apdzenot Markesu un Doviciozo. Drīz vien ļoti īpatnēja situācija ļāva iepriecināt “Yamaha” līdzjutējus – 3. un 4. vietā braucošie Doviciozo un Markess vienlaicīgi piedzīvoja kritienu, ļaujot uz 3. vietu pakāpties Vinjalesam.
Incredible turn of events as @marcmarquez93 and @AndreaDovizioso suffer identical crashes, #MV25 is 3rd! #FrenchGP https://t.co/4BqIknKCqB
— MotoGP™ (@MotoGP) May 8, 2016
Uz sava motocikla nespēja noturēties arī Millers, Hernandess, Rabats, Smits un Kračlovs, bet Danilo Petruči, kurš izlaida pirmos posmus auztas rokas dēļ, spēja nosargāt 7. pozīciju, neraugoties uz acīm redzamām sāpēm, ko sportists izjuta pēdējo apļu laikā. Markess pēc sava kritiena turpināja braucienu un finiša līniju sasniedza pēdējā vietā, taču tā kā finišēja tikai 13 sportisti, tad ieguva 3 punktus.
V. | Braucējs | Komanda | Motocikls | Rezultāts | Apļi |
---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() |
Yamaha Factory Racing | Yamaha YZR-M1 | 43:51.290 | 28 |
2 | ![]() |
Yamaha Factory Racing | Yamaha YZR-M1 | +10.654 | 28 |
3 | ![]() |
Team Suzuki ECSTAR | Suzuki GSX-RR | +14.177 | 28 |
4 | ![]() |
Repsol Honda Team | Honda RC213V | +18.719 | 28 |
5 | ![]() |
Tech 3 | Yamaha YZR-M1 | +24.931 | 28 |
6 | ![]() |
Team Suzuki ECSTAR | Suzuki GSX-RR | +32.921 | 28 |
7 | ![]() |
Octo Pramac Yakhnich | Ducati Desmosedici GP15 | +38.251 | 28 |
8 | ![]() |
Avintia Racing | Ducati Desmosedici GP14 | +38.504 | 28 |
9 | ![]() |
Aprilia Racing Team Gresini | Aprilia RS-GP | +48.536 | 28 |
10 | ![]() |
Aprilia Racing Team Gresini | Aprilia RS-GP | +54.502 | 28 |
11 | ![]() |
Aspar Racing Team | Ducati Desmosedici GP14 | +1:02.677 | 28 |
12 | ![]() |
Avintia Racing | Ducati Desmosedici GP14 | +1:07.658 | 28 |
13 | ![]() |
Repsol Honda Team | Honda RC213V | +1 aplis | 27 |
NF | ![]() |
Tech 3 | Yamaha YZR-M1 | 19 | |
NF | ![]() |
Estrella Galicia 0,0 Marc VDS | Honda RC213V | 17 | |
NF | ![]() |
Ducati Team | Ducati Desmosedici GP16 | 15 | |
NF | ![]() |
Ducati Team | Ducati Desmosedici GP16 | 11 | |
NF | ![]() |
Estrella Galicia 0,0 Marc VDS | Honda RC213V | 7 | |
NF | ![]() |
Team LCR | Honda RC213V | 6 | |
NF | ![]() |
Aspar Racing Team | Ducati Desmosedici GP14 | 6 | |
NF | ![]() |
Octo Pramac Yakhnich | Ducati Desmosedici GP15 | 5 |
V. | Braucējs | Pts | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() |
90 | 25 | – | 20 | 20 | 25 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
2 | ![]() |
85 | 16 | 25 | 25 | 16 | 3 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
3 | ![]() |
78 | 13 | 20 | – | 25 | 20 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
4 | ![]() |
53 | 11 | 16 | – | 13 | 13 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
5 | ![]() |
49 | 10 | – | 13 | 10 | 16 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
6 | ![]() |
47 | 9 | 10 | 9 | 8 | 11 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
7 | ![]() |
42 | 5 | 5 | 11 | 11 | 10 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
8 | ![]() |
39 | 7 | 11 | 7 | 6 | 8 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
9 | ![]() |
33 | 4 | 13 | 4 | 7 | 5 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
10 | ![]() |
25 | – | – | 16 | 9 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
11 | ![]() |
23 | 20 | 3 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
12 | ![]() |
23 | – | 9 | 6 | 2 | 6 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
13 | ![]() |
21 | 3 | 6 | 5 | – | 7 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
14 | ![]() |
20 | 8 | 8 | – | 4 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
15 | ![]() |
16 | 6 | – | 10 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
16 | ![]() |
12 | – | 4 | 8 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
17 | ![]() |
11 | 1 | 7 | 3 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
18 | ![]() |
9 | – | – | – | – | 9 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
19 | ![]() |
8 | – | – | 1 | 3 | 4 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
20 | ![]() |
5 | – | – | – | 5 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
21 | ![]() |
3 | – | – | 2 | 1 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
22 | ![]() |
2 | 2 | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Kopvērtējums jau arī labāks paliek pēc šādas sacīkstes! 🙂
MotoGP + Moto 2 + Moto 3 un F1 ir kā diena pret nakti. Motošosejā joprojām ir lieliskas, skatāmas sacīkstes. Turklāt nevis viena bet trīs! Gaidu MotoGP nevis F1 “vīkendus”.
“Ducati” ir ātri, taču piloti krīt. Pie tam, jāatzīmē, ka M.Vinjaless ar savu “Suzuki” tiešā veidā pārspēja D.Pedrosu no “Repsol Honda”!
..daudzko nosaka riepu skaits un verķa izmēri.. močiem divas – formulām četras…. tas paver atšķirīgākas iespējas gan cīņām , gan kļūdu izpausmei…. močiem ir, ja tā var teikt – lielākas manevra iespējas jebkādai darbībai…..