Šodien Deli notika Pasaules Motoru Sporta padomes sēde, kurā kopā ar 2012.gada sezonas kalendāra ratificēšanu tika apstiprinātas arī vairākas notikumu izmaiņas.
Par vairākām noteikumu izmaiņām jau iepriekš tika runāts sezonas gaitā. Piemēram, par iespēju apli atpalikušajiem pilotiem drošības mašīnas perioda laikā atgūt zaudēto apli un nostāties rindas biegās. Tāpat nedrīkstēs nogriezt līkumus arī aplī, kad piloti atgriežas boksos pēc lidojošā apļa, kā to kvalifikācijā Korejā izdarīja Sebastians Fetels. Tāpat interesants ir jauninājums par iespēju tikai vienu reizi mainīt trajektoriju pirms līkumiem.
Izmaiņas 2012.gada tehniskajos noteikumos:
– Izplūdes gāzu cauruļu gali turpmāk drīkstēs atrasties stingri noteiktā reģionā, lai līdz minimumam ierobežotu izplūdes gāzu ietekmi uz aerodinamiku.
– Noteikumi paredz labākas redzamības brīdinājuma indikācijas gaismas signālus uz stūres paneļa.
– Kokpita sānu stingrības testiem turpmāk būs paplidus augšup vērsta spēka izturības mērījumi.
Izmaiņas 2012.gada sportiskajos regulējumos:
– Mašīnas turpmāk nedrīkstēs piedalīties pirmssezonas testos, ja tās nebūs izgājušas visus triecienizturības testus.
– Turpmāk maksimālais sacīkstes kopgarums nedrīkstēs pārsniegt četras stundas, lai novērstu ilgus sacīkstes atcelšanas periodus.
– Pirms drošības mašīnas ir atgriezusies boksos, visiem atpalicējiem par apli būs iespēja atgūt zaudēto apli un nostāties peletona beigās pareizā secībā. Tas tiek darīts, lai nodrošinātu ‘tīru’ sacīkstes atsākšanu un atpalicēji netraucētu cīņai par vadošajām pozīcijām.
– Piloti vairs nedrīkstēs pamest trases robežas, bez pamatota iemesla. Tas nepieļaus līkumu nogriešanu bremzēšanas aplī, lai taupītu degvielu vai laiku.
– Piloti vairs nedrīkstēs atgriezties ideālajā trajektorijā, ja viņi to būs pirms līkuma pametuši, tādejādi cenšoties aizsargāt savu pozīciju.
– Visus riepu komplektus, kas tiek piešķirti uz nedēļas nogali pilotam, varēs izmantot jau pirmajā treniņu dienā. Līdz šim piektdienas treniņos varēja izmantot tikai 3 riepu komplektus.


