Lai gan franču prese šādu scenāriju paredzēja jau pirms nedēļas, tikai šodien “Lotus F1 Team” komanda oficiāli apstiprināja, ka Kimi Raikonena komandas biedrs 2012.gada sezonā būs Romēns Grožāns.

Līdz ar to šobrīd ir skaidrs, ka Vitālijs Petrovs neturpinās startēt “Lotus” vienībā, lai gan viņam ir līgums ar komandu uz 2012.gada sezonu.

Lielā mērā Grožāna nolīgšanu veicināja fakts, ka viņa menedžeris ir komandas boss Ēriks Buljē un tas, ka šajā sezonā francūzis pārliecinoši kļuva par GP2 čempionu. Papildus jāņem vērā, ka komandas ilgadējais partneris ir franču naftas pārstrādes kompānija “Total”, kas jau kādu laiku pieprasa franču pilota nolīgšanu.

“Esmu sajūsmā, ka mani apstiprināja komandas pamatsastāvā uz 2012.gada sezonu,” paziņoja Grožāns, kurš vēl iepriekšējā nedēļā piedalījās BMW DTM modeļa testos Monteblanko trasē un nopietni apsvēra karjeras turpinājumu DTM sērijās, ja viņš netiktu pie vietas F1 komandā. Pats Grožāns atzīst, ka ir ļoti nobriedis, pieņēmies prātā un zinībās, ja salīdzina ar 2009.gadu, kad sezonas vidū viņš tika izsaukts uz “Renault” komandu nomainīt Nelsonu Pikē junioru.

“Es jau teicu, ka mūsu komanda ir jauna cikla sākumā,” paziņoja komandas īpašnieks Žerārs Lopess. “Romēna ienākšana komandā palīdzēs mums attīstīties un kopā ar Raikonenu viņu būs spēcīgs pilotu duets.”

Grožāna nolīgšana ir bēdīgas ziņas ne tikai Petrovam, bet arī Bruno Sennam, kurš startēja vienībā kopš šīs sezonas Brazīlijas GP posma. Nevar aizmirst, ka pēdējā posma Brazīlijas GP treniņos, kur vienlaicīgi trasē devās Grožāns un Senna, ātrāku apļa laiku uzrādīja tieši Grožāns, kaut arī tehnisku iemeslu dēļ sesiju nepabeidza.

Grožāns par līgumu ar “Lotus F1 Team”:

Grožāna varoņdarbs GP2 sacīkstē šogad Barselonā:

1 KOMENTĀRS

  1. Uz papīra viss izskatās lieliski… Tikai kurš būs līderis un kurš attīstīs formulu? Kimi būs nācis pie prāta? Diez vai… Katrā gadijumā – ļoti interesants pāris un, cerams ka vismaz uz pāris sezonām noteikti.

    • Domāju, ka Kimi ir iztrakojies un būs nopietnāka attieksme. Turklāt kā mašīnas attīstītājs viņš nebija slikts arī Ferrari, tikai vajadzēja atrast ar viņu kopīgo valodu un Aldo Kosta uz beigām to spēja.

      Tagad interesanti būs, kas kļūs par Kimi un Romēna sacīkšu inženieriem, jo tas ir nākamais svarīgākais ķēdes posms. Ar esošajiem (Simons Renī un Aijo Komatsu) nebūs aršana – ar otro noteikti – pat Petrovs sūdzējās, ka sacīkšu stratēģiju viņam regulāri izbojāja.

  2. Atkal jāsaka vecā frāze – lai, nu, viņiem veicas! Šis jampadracis ap Lotus visdrīzāk ir un būs šīs starpsezonas lielākā ažiotāža, taču nedrīkst aizmirst, ka ne jau skaļš pilotu sastāvs kalpos par pamatu nākamā gada rezultātiem. Viss atkarīgs tikai no tā, vai izdosies salikt labu mašīnu. Ja brīnumi nenotiks, tad Lotus braucēji maksimums cīnīsies par iekļūšanu pirmajā desmitniekā.