Šodien Abu Dabi trases preses centrā norisinājās “Pirelli” riepu prezentācija, kurā kompānija iepazīstināja ar nelielām izmaiņām riepu marķējumā.

“F1LV

Sausā laika riepu marķējums paliks nemainīgs: cietās – sudrabots, vidējās – balts, mīkstās – dzeltens un supermīkstās – sarkans, izmaiņas skars rievotās lietus riepas. 2012.gadā vidējās lietus riepas būs ar zaļu marķējumu, bet lietus riepas ar zilu.

Tāpat “Pirelli” motorspota nodaļas vadītājs Pols Hemberijs atzina, ka jaunajā sezonā riepu snieguma atšķirība nebūs tik ievērojama, kā pērn. Provizoriskie pētījumi rāda, ka starp riepu tipiem apļa laika atšķirība nebūs lielāka par 0,6-0,8 sekundēm. Tas ir panākts padarot mīkstākus visus riepu tipus, izņemot supermīksto.

“Uz 2012.gada sezonu mums ir jauns riepu sastāvs un izmainīts arī riepu profils,” skaidroja Hemberijs. “Galvenais uzdevums bija samazināt riepu snieguma atšķirību, lai padarītu sacīkstes vēl aizraujošākas.”

“Vispārinot, visi riepu tipi ir kļuvuši mīkstāki,” turpināja “Pirelli” motoru sporta nodaļas boss. “2012.gada cietās riepas ir ļoti tuvu pērnā gada vidējo riepu rādītājiem. Šīs ir pašas ātrākās riepas, kādas mēs esam radījuši un to galvenais uzdevums ir uzlabot snieguma rādītājus. Neskatoties uz to, nodiluma tempi patiesībā ir samazinājušiem un mēs joprojām prognozējam, ka sacīkstēs nebūs vairāk pa 2 vai 3 boksu apmeklējumiem. Arī atšķirība starp riepu tipiem ir krietni mazāka, kas varētu novest pie visai interesantām sacīkšu stratēģijām.”

1 KOMENTĀRS

  1. “Galvenais uzdevums bija samazināt riepu snieguma atšķirību, lai padarītu sacīkstes vēl aizraujošākas.” WTF??? Vai tad interesantaak nekljuva tieshi tad, kad atshkjiriiba kljuva lielaaka? Vecie Brigi tak bija gandriiz vienaadi.
    Otrkaart, kad vienreiz Pirelli kaa taadi vai Hembrija kungs atsevishkji njemts sapratiis, ka nevajag markjeet katru compaundu atsevishkji. Skatiitaajiem daudz vienkaarshaak buutu prime vienaa kraasaa un option citaa. Mans piedaavaajums buutu:
    prime – dzeltens
    option – sarkans
    intermediate – balts
    full wet – zils

    • A kā tad Tu ražošanu iedomājies? Pēc Tava algoritma vienām un tām pašām riepām vienreiz būs jābut sarkanām, otreiz dzeltenām. Jeb Tu domā , ka pirms katrām sacenēm kāds nēgeris ar otu to krāsu triepj visū? 🙂

      • Nu jaa, taa sanaak peec mana algoritma, un kas tur slikts?
        OK, man nav pieredzes riepu razhoshanaa, bet, ja atminja nevilj, tad kaut kaa liidziigi jau bija vecajaa CARTaa, un arii Brigi tachu naaca uz visaam saciiksteem ar vienaadiem markjeejumiem (zaljaas striipas), kaut arii sastaavs atshkjiiraas, ne?

    • Tā vai tad nav? Pēc tava komentāra sapratu, ka domā cietās ar vienu marķējumu un mīkstās ar citu… Bet tā jau arī ir…

      Cietās – Sudrabots
      Vidējās – Balts
      Mīkstās – Dzeltens
      Supermīkstās – Sarkans
      Vidējās lietus – Zaļas
      Un lietus – Zilas

      Vai arī kko pārppotu

      • Nee, es domaaju, ka vajag markjeet tikai tik daudz, lai atshkjirtu prime no option (bet Muudzis saka, ka tas neesot iespeejams).
        Un veel – pagaajshgad to sudrabu, balto un dzelteno biezhi vien bija visai gruuti atshkjirt.

    • Zolidarizējos ar Carnival, neizpratnē par deklarēto Galveno Uzdevumu, ibo pagājušās sezonas spēcīgā atšķirība starp Prime un Option arī bija it kā ‘interesantāku sacīkšu stratēģiju’ vārdā ieviesta

      Un arī ar Mūdzi, ka izvēlēto kompaundu marķēšana speciāli uz katru sacīksti radīs lieku loģististisku gemoroju. It kā jau nekas neiespējams nav, tomēr ‘visiem labāk’, ja riepas atgruzī no pabrīķa un izsniedz tīmiem ‘as is’, bez papildus marķēšanas rituāliem pa vidu procesam

      • Ņemot vērā riepu darba temperatūru, da jebkas, kas nebūtu uzklāts rūpnieciskā ceļā atslāņotos tādā ātrumā, ka pavisma drīz nekas nebūtu redzams.