Pēc četrām testu dienām Barselonā atskārtu, ka patiesi cītīgi nemaz neesmu izpētījis apļu laikus, kuriem tomēr šoreiz ir visai sekundāra nozīme.

Vadošās komandas nolēma neaizrauties ar kvalifikācijas simulācijām un tāpēc uzspīdēt varēja “Sauber”, “Williams” un “Force India”. Četru testu dienu labāko apļa laiku pēdējā dienā uzrādīja Kamui Kobajaši: 1:22.312s. Šoreiz interesantāks ir fakts, ka Kobajaši rezultāts ir vairāk kā par sekundi labāks nekā viņa paša kvalifikācijas rezultāts šajā trasē Spānijas GP izcīņā pagājušā gada maijā. Kopā testos piedalījās 22 piloti.

Interesanti, ka šoreiz nenotika nopietnas avārijas, kuru rezultātā būtu cietusi formula. Piloti apstājās trasē tikai mehānisku problēmu dēļ: elektrības problēmas, pārnesumu kārbas defekti vai vienkārši izbeidzās degviela, izmēģinot degvielas patēriņa rādītājus.

Nopietnākais trieciens piemeklēja “Lotus” komandu, kura ar Romēnu Grožānu pie stūres pirmajā dienā veica 7 apļus un bija spiesta ar to pielikt punktu testiem. Izrādījās, ka dzinēja montāžas vietā pie šasijas konstatēts konstrukcijas brāķis, kas nelika par sevi manīt Heresā, kur trases konfigurācija aerodinamisko pārslodžu ziņā nav tik prasīga pret mašīnu kā Barselonā. “Lotus” acīmredzot saņems iespēju testēties vienu papildus dienu vēl pirms pēdējiem testiem tur pat Barselonā.

Vēl interesanta statistika no “Pirelli”: Barselonas testos garākais nogrieznis trasē ar cietajām riepām bija 22 apļi, ar vidējā sastāva riepām 20 apļi, ar mīkstajām 24 apļi un supermīkstajām – 10.

Komandu veikums Barselonā:

  Komanda Laiks Apļi
1. Sauber 1:22.312 395
2. Williams 1:22.391 454
3. Force India 1:22.608 393
4. Red Bull 1:22.891 365
5. Ferrari 1:23.384 349
6. McLaren 1:23.563 363
7. Mercedes 1:23.590 399
8. Toro Rosso 1:23.792 294
9. Caterham 1:26.035 240
10 Marussia 1:26.173 337
11. Lotus 1:26.809 7