“Pirelli” kompānija pirms gaidāmā Monako GP posma ir apstiprinājusi, ka šajā nedēļas nogalē riepu nodilums nebūs svarīgākais aspekts, par ko jāraizējas pilotiem sacīkstes un kvalifikācijas laikā.

“F1LV

Uz ielu trases sacīksti “Pirelli” piegādās mīkstā un supermīkstā sastāva riepas.

“Supermīkstā sastāva riepas ir vienīgās, kas savā cietībā ir palikušas nemainīgas no iepriekšējā gada, jo tās pērn sevi lieliski pierādīja tieši tādās trasēs kā Monako,” paziņoja “Pirelli” motoru sporta nodaļas boss Pols Hemberijs. “Vienīgās izmaiņas notikušas riepas profilā, jo tas atbilst 2012.gada tehniskajiem noteikumiem.”

“Monako riepu nodiluma temps ir zems un pilotiem no starta līdz finišam būs iespēja braukt uz spēju robežām, neraizējoties par riepu nodilumu,” atzina Hemberijs. “Ņemot vērā, ka apdzīšanas šajā trasē ir apgrūtinātas, tad ļoti svarīga būs riepu izmantošanas stratēģija.”

Atgādinām, ka iepriekš Mihaels Šūmahers kritizēja “Pirelli” riepas, paziņojot, ka pilotiem tagad sacīkstēs lielākās raizes ir tieši par riepu izturību nevis ātruma saglabāšanu.

“Monako būs pirmā reize šajā sezonā, kad izmantosim supermīkstās riepas un es nevaru vien sagaudīt šo iespēju,” pirms ielu sacīkstes paziņoja Džensons Batons. “Kā vienmēr, pirmajos treniņos mēs sākism ar cietāko sastāvu, kas šoreiz ir mīkstās riepas, un tad pārslēgsimies uz supermīkstajām un tajā brīdī mašīna uzvedīsies pavisam citādi – par to es esmu pārliecināts.”