Niko Rosbegs prognozē, ka Kanādas GP posmā Monreālas ielās “Mercedes” komanda spēs demonstrēt ļoti konkurētspējīgu sniegumu, jo trasē ir garas taisnes.

“Circuit Gilles Villeneuve” trase Monreālas ielās no mašīnas prasa lielu maksimālo ātrumu un stabilitāti bremzēšanas laikā un tieši tās esot “Mercedes W03” modeļa stirpās puses, uzskata Rosbergs, pēc kura domām komanda var cīnīties par uzvaru Kanādā.

“Ar zemo piespiedējspēka līmeni un pāris lēnajiem līkumiem gluži kā Moncā, šī trase būs piemērota mūsu mašīnai,” paziņoja vācietis, kurš šogad izcīnīja uzvaru Ķīnas GP posmā un otro vietu Monako GP izcīņā pirms nedēļas (attēlā). “Pēdējo nedēļu laikā mēs esam progresējuši un to mēs varējām redzēt pēc snieguma Monako. Tāpēc es ceru, ka arī Kanādā mēs varēsim spert vēl vienu spoli uz priekšu.”

Nevar aizmirst, ka kvalifikācijas laikā “Mercedes” var paļauties uz savu dubulto DRS sistēmu, kas vēl vairāk palielina maksimālā ātruma īpašības.

“Divos no pēdējām četriem posmiem mums bija pietiekams ātrums, lai kvalificētos pirmajās rindās un sacīkstē atrastos starp līderiem,” skaidroja “Mercedes motorsport” boss Norberts Haugs. “Niko šo ātrumu un mūsu konkurētspēju ir pārvērtis 59 punktos pēdējo četru posmu laikā – un tas ir visvairāk no visiem pilotiem šajā laika posmā.”

“Tostarp Mihaelam šajā laikā ir bijušas vairākas tehniskas problēmas un mūsu galvenais uzdevums ir nodrošināt viņam Monreālā nedēļas nogali bez jebkādām tehniskām problēmām,” paziņoja Haugs. “Kā mēs pārliecinājāmies no Monako, kur Mihaels uzrādīja ātrāko apli kvalifikācijā, viņam ir ātrums, lai cīnītos ar līderiem.”

1 KOMENTĀRS

    • domaa tie caurumi bija tik noziimiigi RBR aatrumam?

      vislielaako kurazhu prieksh RBR radiija karsto difuzoru aizliegums, kas ir tulkojams kaa “jums nebuus domineet”. tieshi taapeec es veelvairaak turu iikshkji par Fetelu.

      • par Fetelu tu turi iikskus tikai taapeec, ka peedeejos 2 gadus ir uzvareejis. un vari nestaastiit man te pasacinjas, ka zinaji, ka vinsh buus chempions jau kopsh briizha, kad vinsh speera kaaju kartingaa, nestaasti. ierpieksh visticamaak fanoji par batonu, veel ieprieksh par hami utt. kaa jau 80% pljuutiitaaju

      • es esmu par Fetelu kopsh vinja debijas Sauber komandaa, kad savaa pirmajaa gonkaa vinjsh ieguva punktu. tur uzreiz bija redzams ka F1 ir pievienojies naakotnes chempions. un ilgi man nebija jaagaida liidz pirmajai uzvarai un titulam 🙂

        a pirms tam es biju un veeljoprojaam esmu Pr Shuumaheru.

      • nu kaut kāda nozīme jau viņiem bija, ja reiz tapa ierīkoti

        bet kas būtiskāk – tagad uz ātru roku japārtaisa kārs, un steiga te nezin vai ir liels palīgs.

    • nedomāju, ka buļļu grīdām būs īpašs iespaids uz meršu izredzēm Kanādā. viens tas, ka Kanāda Ņūija dizainiem vispār nav tā parocīgākā trase – kaut kā ticamāk liekas, ka par augstām vietām cīnīsies četras mašīnas ar Mercedes motoriem (un ja Renault, tad melnas vai zili baltas :). otrs – negribētos teikt, ka Šūmahera diviem punktiem šogad ir kāds īpašs sakars ar konkurentu ātrumu. lai tiktu pie 1-2, vispirms būtu jāaizbrauc līdz galam 🙂