“Ferrari” komanda ir noliegusi, ka Fernando Alonso alga gadā Maranello vienībā būtu 30 miljoni Eiro, kā ticis minēts vairākos avotos, tostarp “Business Book GP 2012”.
Ja šī informācija būtu patiesa, tad sezonas griezumā Alonso pelnītu aptuveni divas reizes vairāk kā Luiss Hamiltons vai Džensons Batons, kas abi ir vieni no labāk apmaksātajiem pilotiem F1. Tomēr “Ferrari” mājas lapā ir parādījusies informācija, kas noliedz šādus apgalvojumus.
“Nupat izdotajā “Business Book GP 2012” tiek ziņots, ka Alonso alga ir 30 miljoni, kas ir gandrīz abu “McLaren” braucēju algas saliktas kopā,” teiks “Ferrari” anonīmā rakstveža ‘Horse Whisperer’ pēdējā garadarbā. “Žēl, ka tas nav nekas vairāk par kārtējām blēņām un tas kārtējo reizi pierāda, ka tie, kuri veido šos sarakstus, parasti atsaucas un citē paši sevi vai viens uz otru, kā suņi, kuriem patīk skriet pēc savas astes. “Ferrari” vienmēr tiek iecelta pirmajā vietā, kad runa ir par naudu un nav svarīgi vai tas ir attiecībā uz pilotu algām vai kopējiem budžetiem. Par laimi, patiesībā situācija ir pavisam cita.”
Tostarp slavas dziesmas savam vadošajam pilotam ir veltījis “Ferrari” prezidents Luka di Montidzemolo, kurš arī piebilda, ka šobrīd komanda nedomā nomainīt Felipi Masu, jo par pilotu jautājumu vairāk sāks domāt sezonas otrajā pusē.
“Es domāju, ka Alonso personā man ir labākais pilots pasaulē,” paziņoja Montidzemolo. “Sacīkstēs viņš ir fantastisks un man patīk viņa attieksme pret darbu, kas ir ļoti līdzīga Mihaela Šūmahera piegājienam. Alonso ļoti lielu uzmanību pievērš sīkumiem un visvairāk man patīk tas, ka viņš vienmēr ir pozitīvi noskaņots.”
Pilotu algas 2012.gadā pēc “Business Book GP 2012” versijas:
V | Pilots | Komanda | £ | € | $ |
---|---|---|---|---|---|
01. | F. Alonso | Ferrari | 24m | 30m | 37m |
02. | L. Hamilton | McLaren | 12.8m | 16m | 19.77m |
03. | J. Button | McLaren | 12.8m | 16m | 19.77m |
04. | S. Vettel | Red Bull | 8m | 10m | 12.3m |
05. | M. Webber | Red Bull | 8m | 10m | 12.3m |
06. | F. Massa | Ferrari | 8m | 10m | 12.3m |
07. | N. Rosberg | Mercedes | 8m | 10m | 12.3m |
08. | M. Schumacher | Mercedes | 6.4m | 8m | 9.9m |
09. | K. Raikkonen | Lotus | 4m | 5m | 6.18m |
10. | H. Kovalainen | Caterham | 3.2m | 4m | 4.94m |
11. | T. Glock | Marussia | 2.4m | 3m | 3.7m |
12. | K. Kobayashi | Sauber | 800,000 | 1m | 1.23m |
13. | R. Grosjean | Lotus | 800,000 | 1m | 1.23m |
14. | N. Hulkenberg | Force India | 400,000 | 500,000 | 618,000 |
15. | S. Perez | Sauber | 400,000 | 500,000 | 618,000 |
16. | V. Petrov | Caterham | 400,000 | 500,000 | 618,000 |
17. | P. de la Rosa | HRT | 400,000 | 500,000 | 618,000 |
18. | J. Vergne | Toro Rosso | 320,000 | 400,000 | 495,000 |
19. | D. Ricciardo | Toro Rosso | 320,000 | 400,000 | 495,000 |
20. | P. Maldonado | Williams | 320,000 | 400,000 | 495,000 |
21. | B. Senna | Williams | 200,000 | 250,000 | 309,000 |
22. | N. Karthikeyan | HRT | 200,000 | 250,000 | 309,000 |
23. | P. di Resta | Force India | 160,000 | 200,000 | 247,000 |
24. | C. Pic | Marussia | 120,000 | 150,000 | 185,000 |