“McLaren” sponsorēšanas līgums ar “Vodafone” kompāniju ir apdraudēts, jo telekomunikāciju gigants ir paziņojis, ka pārvērtēs savu mārketinga stratēģiju starptautiskajā sporta arēnā.

“Vodafone”, kas otrā lielākā pasaules telekomunikāciju kompānija, ir “McLaren” titulsponsors kopš 2007.gada un sezonā Vokingas komandai pārskaita vairākus desmitus miljonus sterliņu mārciņu. Tomēr ļoti iespējams “Vodafone” ievērojami samazinās savu līguma vērtību pēc tam, kad 2013.gada izskaņā beigsies esošais līgums.

“Financial Times” atsaucas uz augsti stāvošu “Vodafone” pārstāvi un ziņo, ka jaunais līgums ir ievērojami jāsamazina vērtības ziņā, jo to prasa smagā ekonomiskā situācija Pasaulē un jo īpaši Eiropā.

Pagaidām “McLaren” nav pagarinājuši līgumu ar Luisu Hamiltonu un iepriekš tika minēts, ka komanda vēlas samazināt šī līguma summu un “Vodafone” situācija ir viens no iespējamiem iemesliem.