Felipe Masa ir pārliecināts, ka Fernando Alonso būs nepieciešama viņa palīdzība cīņā par šī gada čempiona titulu.

Pēc Vācijas GP izcīņas Alonso palielināja savu pārsvaru kopvērtējumā līdz 34 punktiem. Tikmēr Masa pēc incidenta sacīkstes startā finišēja ārpus punktiem. Tomēr brazīlietis ir pārliecināts, ka pēdējos posmos ir ievērojami uzlabojis savu sniegumu neskatoties uz neveiksmīgo nedēļas nogali Vācijā. Masa uzskata, ka viņam būs jāstrādā komandas interešu labā otrajā sezonas daļā.

“Protams, Fernando es esmu vajadzīgs,” paziņoja Masa, kurš cīnās par vietu “Ferrari” uz 2013.gada sezonu. “Čempionātos, kāds ir šis, ļoti svarīgi, lai abas mašīnas gūst punktus. Šogad iespējams ar vienu punktu pietiks, lai uzvarētu vai zaudētu titulu.”

“Visas sacīkstes līdz pat pēdējai būs ļoti svarīgas,” Masa aicināja komandu strādāt, lai Alonso paliek titula cīņā līdz beigām. “Mums jāturpina strādāt tādā pašā attīstības tempā un tad Fernando būs visas iespējas cīnīties par titulu līdz pat pēdējam posmam.”

“Es pats šobrīd mašīnā beidzot jūtos labi,” paziņoja Masa, kurš pēc antispārna nomaiņas svētdien finišēja 12.vietā. “Pēc Monako es jūtu, ka spēju formulu pilotēt automātiski un līdz ar to esmu konkurētspējīgs. Nav grūti aizmirst neeiksmīgās sacīkstes, ja mašīna ir konkurētspējīga. Daudz grūtāk ir, ja viss šķiet bezcerīgs. Vācijā man bija avārija jau sākumā un ar to viss beidzās, taču ar mašīnas ātrumu viss bija kārtībā.”

1 KOMENTĀRS

    • nu kad slavenā frāze skanēja, tad IMHO ferrari nebija cīnītāji par tituliem. Drīzāk tā bija cīņa par Pirmā Pilota mecenāta naudasmaku, jo tā maka pievēršanās ciet taču nav vajadzīga nevienam..

    • Elmār. tu biezhi dzirdi tos tekstus. klau umnjik.. visi ir saakushi sakot no 2010 gada izmantot komandas taktiku 🙂 ja tev nepatiik alonso,ej ieskrienies. bet vinsh ir stabils pilots,kas izspiezh no ferrari boliida maksimumu,nevis felipe. ari vinjam cienja,bet vinsh ir jamaina.. taka domaa ko saki…

      • jau sāk apnikt FA izspiež MAXIMUMU no Ferrari! tā tāda netieša FA spēju celšana.

        Manuprāt VISI top piloti izspiež MAXIMUMU no saviem auto, tas ka FM nav top pilots ir cita lieta. Turklāt nevar noliegt, ka ik pa brīdim šis iekuļās tomēr kaut kādās ķibelēs!

        un viens ir izmantot komandu taktikas, otrs to darīt tik atklāti. Klusiņām dari ko gribi, atrunā iepriekš utt., bet šādi sacensībās nav smuki:)

  1. Masas palīdzības reālākā shēma:
    Alonso apdzen Masu pa apli un Masa maisās pa kājām otrās vietas īpašniekam un neļauj sevi apdzīt.
    Savādāk es neredzu, kā viņš var palīdzēt Alonso. Ja nu vienīgi krešot konkurentus katrā gonkā.

  2. starp citu, daudzos saitos arvien vairāk sāk parādīties teorijas par FIA inspirētu krusta karu pret Red Bull. nez kā tur patiesībā, bet viņiem piesienas arvien biežāk par viskautko un vienmēr atrod ko aizdomīgu vai pareizāk nelegāli legālu, citiem ne. kādas būtu Jūsu domas par šo tēmu?

    • Es domāju, ka tīša čakarēšana nenotiek. Ņūvejs (patiesībā arī citi – Brauns) vienmēr meklēja caurumus un pelēkās zonas noteikumos. Protams, FIA noteikumu rakstītāji arī ir cilvēki un viņiem nepatīk, ka tos čakarē. Šeit vajadzētu nolīgt kādu ex-tehnisko specu (piem. Gariju Andersonu), lai nav 3x jāpārraksta noteikumi pirms aiztaisa visus caurumus.

      Cits jautājums ir, ka RB pēdējā laikā tos caurumus māk/grib atrast vairāk par citiem un tur īsti viņiem neko pārmest nevar. Tā tomēr nav šmaukšanās, bet gan noteikumu izmantošana ‘līdz galam’ un neapstāšanās pie burta.

      • nu ja. tehniskie noteikumi tiek rakstīti angliski, tad laikam RB angļu vaolads zināšanas ir visperfektākās:), bet ja nopietni, tad visādus līkumus ap likumu viņi VISI mēģina atrast tikai nezkāpēc RB VIENMĒR izrādās tie uz kuriem tas viss uzdurās. neaizstāvu RB bet ir šeit tendence, ir. te var īstenībā daudzas versijas kalt, piemēram kādas biznesa intereses kurš pārstāv – kā piemēram bankas, telecom, naftas, auto, tabakas utml un tad tāds RB ar savu vienu pašu Matešicu lielos vilcienos izskatās kā spļāviens sejš visiem tiem baņķieirem… kamēr viņi kūlās pa vidu, visi viņus saukāja par pankiem un par pilnu neņēma, bet tagad kad viņi nu JAU 3šo gadu taisās nosmelt lielāko piķi, tad sāk sarosīties…?

      • nu tas VIENMĒR ir stripri pārspīlēti. vēl nesen vienmēr cieta McLaren, pirms tam vienmēr tika aizliegta Brauna megaierīce, vēl senāk – Renault mass damperi.

    • FIA vēršanās pret vienu no, teiksim, divām labākajām komandām attiecīgajā sezonā nav teorija, bet, atļaušos, fakts. cita lieta, ka šī viena komanda diezgan bieži mainās. turklāt labākajās komandās visbiežāk ir atjautīgākie konstruktori, kas arī noved pie ieklīšanas noteikumu krēslas zonā.

      pat ja izrādītos, ka noteikumi tiek aktīvi pārinterpretēti tā, lai kaitētu tieši līderkomandai, tad nedomāju, ka runa ir par vēršanos pret vienu komandu – drīzāk kāršu sajaukšana, lai nebūtu izteikta līdera.

      • hmm…nu labi, pieņemsim. bet par to naudiņu padomā gan – kas maksā tas pasūta mūziku. a FIA nevienam neko nemaksā, VISI maksā FIA, arī Bernijs. Piemērs – Kādu kompāniju bannerus Jūs redzat trašu malās ? cik no tiem ir Red Bull ?

      • Nu a ko tu gribēji? Visas tās banku reklāmas redzēt? Manis pēc viņi var vispār pazust no F1. Pārmanipulējušies līdz pēdējam. Labāk redzu kokakolu vai kaut vai Microsoft, nevis tos spekulantus.

        P.S. Tieši tāpēc neesmu Lotus-Renault fans, kamēr viņiem nenomainīsies īpašnieki. Jo Sennu un Petrovu ļoti konkrēti aptīrīja, bet Heidfeldu izmeta, lai tiktu klāt pirmajiem diviem.

  3. FM vēl šosezon sevi pierādīs!
    Ja nemaldos, Montezemolo teicās, ka pirms Monako visi žurnālist bļāva – kad tad FM tiks izmests no komandas, bet pēc super snieguma Monako, visi skērja pie viņa un prasīja, kad tad līgums tiks pagarināts!?
    Īsa gan tā atmiņa! 🙂
    Tāpēc pāragri viņu norakstīt, tas, ka ieildzis stagnācijas periods, nenozīmē, ka viņš ir zaudējis savu ātrumu!