“Mercedes” komanda, kas nesen parakstīja līgumu ar 2008. gada F1 čempionu Luisu Hamiltonu, iepriekš no “Red Bull” nometnes mēģinājusi pievilināt pēdējo sezonu labāko pilotu Sebastianu Fetelu, bet tagad interesējas arī par slaveno konstruktoru Adrianu Ņūveju.

Galvenais iniciators šiem notikumiem ir Nikijs Lauda, kurš septembrī kļuva par “Mercedes” komandas valdes locekli. Tieši viņa vadībā notika sarunas ar Hamiltonu un tagad brits uz trim gadiem parakstījis līgumu ar “Mercedes”. Taču ar to Laudas centieni neapstājas – viņam interesē arī “Red Bull” galvenais dizaineris Ņūvejs.

“F1LV

“Lauda tagad interesējas, cik vēl ilgi Ņūvejam ir līgums ar mums,” vācu laikraksts “Bild” citē “Red Bull” pārstāvi Helmutu Marko. “Taču tagad mums ir spēkā esošs līgums un galu galā, ko viņš vispār darītu “Mercedes” komandā? Tur jau ir Ross Brauns un vēl divi tehniskie direktori. Pārāk daudz uzraugu un pārāk maz indiāņu!”

Pēc neoficiālas informācijas, Ņūveja alga šobrīd ir 8 miljoni eiro gadā un līgums ar “Red Bull” viņam esot līdz 2014. gadam. Daudzi uzskata, ka tieši pateicoties konstruktora izcilajām spējām komanda bijusi neapturama pēdējos divus gadus pēc kārtas.

Marko nobeigumā arī piebilst, ka Ņūvejs nav vienīgais cilvēks, par kuru interesējusies “Mercedes” nometne: “Viņi arī gribēja nolīgt Fetelu…”

Šobrīd gan “Mercedes” sastāvs jau ir nokomplektēts – nākošgad komandā brauks jau pieminētais Luiss Hamiltons, kurš pašlaik vēl pārstāv “McLaren”, un Niko Rosbergs.

1 KOMENTĀRS

  1. “paaraak daudz uzraugu un paaraak maz indiaanju” 😀 shitas labs!! 🙂

    es domaaju ka Adriaans un Fetels juutas ljoti labi tur kur vinji ir. labas algas labaa komandaa, kas turklaat uzvar visus paareejos. neredzu iemeslu kaapeec diviem dizhgariem buutu jaapievienojas Mercedes, jo uzvaroshaa kombinaacija jau ir atrasta tur pat Red Bull komandaa.

  2. Es jau reiz teicu – Ņūvejs nav nekāds pārcilvēks un viņa atrašanās komandā vēl nedod garantiju, ka tiks uzbūvēts čempionu autiņš. Ja paskatās Ņūveja konstruktora karjeru, tā ir visai tipiska līkne pēc principa “augšā-lejā-augšā-lejā…” Jā, tagad viņš ar Red Bull ir virsotnē, taču nekur nav zvanīts, ka kaut kas līdzīgs turpināsies, pārejot uz citu komandu. Vēl vairāk – ņemot vērā vēsturiskās tendences, drīz ir jāsākas Ņūveja ‘liesajiem gadiem’ 😀

    • liesie gadi prieksh Adriaana var arii neiestaaties. jo muusdienu Formulaa Viens ir kaada buutiska izmainja- testu ierobezhojumi. peedeejaa lieso gadu eera Adim bija Ferrari dominances laikaa. un shii dominance, manupraat, lielaa meeraa bija saistiita ar neierobezhotu testeeshanos savaas divaas privaatajaas trasees.

      tagad vairs taa nav. tagad ir svariigi jau projekteeshanas stadijaa visu izdariit pareizi. shaads klimats ir izdeviigs shim gjeniaalajam konstruktoram. jo pareiza aatruma mashiinas vizualizaacija un realizaacija vinjsm padodas labaak nekaa citiem.

      es domaaju ka Tava ‘veesturisko tendenchu’ peetnieciiba nav korekta. un rezultaats ir aplams.