“McLaren” komanda tuvākajā laikā pārtrauks sadarbību ar “Mercedes” un jau meklē sev jaunus dzinēju piegādātājus. “Honda” esot viens no reālākajiem variantiem, vēsta britu prese.

“McLaren” jau kopš 1995. gada F1 sacīkstēs startē ar “Mercedes” ražotiem motoriem, taču tagad Vācijas rūpnīcai ir pašai sava komanda. Līdz ar to “McLaren” ciešā sadarbība ar “Mercedes” līdzšinējā formātā ilgi vairs nebūs iespējama, kas varētu atsaukties arī uz rezultātiem.

“F1LV

Laikraksta “Sun” rīcībā esošā informācija liecina, ka “McLaren” pavisam noteikti neturpinās sadarbību ar “Mercedes” un jau plāno, kā atkal apvienoties ar Japānas rūpnīcu “Honda”. Sadarbība visticamāk sāksies 2014. gadā, kad stāsies spēkā jaunie tehniskie noteikumi.

“McLaren” jau startēja ar “Honda” motoriem no 1988. līdz 1992. gadam, šajā īsajā laikā četras reizes izcīnot Konstruktoru kausu un četrus F1 titulus pilotu ieskaitē. Savukārt “McLaren” un “Mercedes” septiņpadsmit gadu kopdarbība vainagojusies salīdzinoši tikai ar tikai vienu Konstruktoru kausu un trim individuālajiem tituliem.

1 KOMENTĀRS

  1. Diez Arnis Vība vēl aiz vien domā, ka Hamiltona Mclaren pamešana bija kļūda?
    Pēdējā laikā sāk parādīties aiz vien jauni un jauni fakti, kas liecina, ka šī komanda zaudē un turpmākajos gados zaudēs savas pozīcijas F1.
    Maz ticams, ka Honda 2014 gadā tā pēkšņi ienāks F1 ar labākajiem motoriem.
    Hamiltonam ir tendence atbildīgākajos brīžos pieļaut sliktākos lēmumus, ka tik šis nav viņa labākais lēmums karjerā.

    • Nu nepiekritīšu gan. Šobrīd visiem dzinēju ražotājiem būs grūti jo kā zināms motoriņi mums būs citi un viss praktiski jāsāk no jauna tapēc arī HONDA dzinējam ir labas izredzes parādīt ko labu! HONDA un turbo motori jau F1 ir atstājuši savas pēdas, kapēc gan lai tas neizdotos šoreiz?!?!?!

      • Dulli, es arī sekoju F1 līdzi tajā laikā kad Airtons bija dzīvs, Alēns Prosts brauca utt.. “Motoru cīņās” uzskatu, ka +1 būs Ferrari un Renault

  2. Tas jau brieda, kopš brīža, kad Hamis sāka rosīties par Maku pamešanu. Domāju, ka viņa cilvēki šo info jau bija ievākuši daudz agrāk. Esmu pārliecināts – izbaudiet vēl gadu un vēl dažus posmus Maklarenu meršu ēras izskatu, jo 2014. gadā “liekam jaunu bildi iekšā”..:)

  3. Paldies PTG un Marekam Bitem par komentāriem attiecībā uz Hamiltona aiziešanu no komandas. Tik tiešām ar Hondas dzinējiem McLaren vismaz pirmos gadus nekas liels nespīd. Palika vieglāk – Luisam labāk braukt ar meršu dzinējiem. Varbūt, ka tiešām Hamiltona cilvēki šo informāciju bija dabūjuši pirms komandas pamešanas.

  4. Apsveicu McLaren. Jo Mercedesiem ir piemetusies konkrēta zvaigžņu slimība un viņi vairs nav spējīgi produktīvi strādāt. Vienā vietā bija rakstīts, ka šamie pat Eklstonu grib nomainīt. Tā ka vēlreiz apsveicu McLaren un veiksmi.

  5. Ļoti grūti kaut ko prognozēt. Honda 1.formulā ir piedzīvojusi gan triumfālu ēru, gan vairākas izgāšanās. Un pat 80-tajos, kad Honda dzinēji kļuva par labākajiem, sākumā bija vajadzīgi vairāki gadi, lai sasniegtu top-līmeni. Līdzīgi bija IndyCar 90-tajos, kur pirmās pāris sezonas Honda dzinējus izmantojošās komandas bija nekādas. Izejot no šīs analoģijas, var prognozēt, ka McLaren varētu atgriezties virsotnē ne ātrāk kā 2016. 😀

    • IMHO viss atkarīgs no tīma, kuru savāc zem tā vai cita ‘zīmola’ jumta. No paša ‘zīmola’ vien tik atkarīgs, kā atpogātā kāposta lielums/mazums.

      Morāle – kā Hondai gājis tajos vai citos laikos tajā vai citā seriālā, ir protams interesants vēsturisks ekskurss, bet, uz tādas vien informācijas balstoties, nezin vai var taisīt prognozes par to, kā ies (ja ies) ar 2014 gada specenes F1 endžinu

      Let’s Wait And See (c) kimsters

  6. atceros ka shiis sezonas saakumaa, un veel pirms taas cirkuleeja baumas ka Maklaareni taisiis pashi savu dzineeju.

    toreiz Dr. Evil shito teica. kaa tur iisti ir ar to McEngine projektu? nesanaaca? vai taads nekad nav bijis?

    manupraat 2014. gadaa visi motoru razhotaaji buus vienaadaas poziicijaa. jaa, agraak jau ir bijushi turbo motori, tomeer tie bija daudz lielaaki savaa darba tilpumaa. domaaju ka buus interesanti. jauna F1 skanja, un iespeejams atkal redzesim tik sen neredzeetaas motoru duumusveces. ceru ka taa. man ljoti patika motoru ugunsgreeku skaistums.

      • 1994. gadaa pa LNT ieraudziiju F1, kad man bija 10 gadi. mani aizraava skanja, aatrums un Shuumahers
        1995. gadaa man pie sienas jau bija MS plakaat 🙂
        2012. gadaa plakaatus ir nomainiijushas diezgan garlaiciigas tapetes.

      • Paldies, ka atbildēji! Mani no 1994 gada 1 maija mainījās attieksme pret M.Šūmī. (bet tas ir mans viedoklis, nevienam to neuzspiežu)

      • Arcani k-gs, atļaušos palabot, ka 1994.g. 1.formulu pa LNT nu nekādi nevarēja redzēt. F1 tiešraides Latvijā sākās 1995.g., kad sezonu rādīja LTV. Tad, ja atmiņa mani neviļ, nākamo sezonu sacīkstes LV kanāli atkal nerādīja, bet LNT pārraides sākās tikai 97.gadā.

    • bija laiks, kad tādas tenkas cirkulēja, patiesi. Un arī tiesa, ka pēdējā laikā par šito tēmu nekas necirkulē.

      Ja atmiņa neviļ,F1 endžinu pie FIA ir visai laikietilpīga un hemoroidāla padarīšana, kura iesākas krietnu laika strēķi pirms brīža, kad ‘novaja modeļ’ dzineklis pirmo reizi brauc trasē. Līdzarko, pēc apmēram 1/2-gada, vēlākais, būs skaidrs pavisam droši, kas un kā tur būs ar to McEngine 😉