“McLaren” pilots Luiss Hamiltons beidzot ir atkal runājis ar savu bosu Ronu Denisu, ar kuru brits nebija komunicējis kopš sava paziņojuma par pievienošanos “Mercedes” komandai.
Hamiltons, kurš ir parakstījis trīs gadu līgumu ar vācu autoražotāja komandu, apciemoja Vokingas bāzi pagājušā piektdienā, tomēr tas nav bijis organizēts atvadu pasākums ar svinīgām runām.
“Es neesmu vēl atvadījies, jo gads nav galā – mums vēl priekšā sezonas noslēgums,” paziņoja Hamiltons pirms Indijas GP posma. “Tagad pats svarīgākais ir noturēt motivāciju augstākajā līmenī. Tāpēc arī fabrikā nodarbojos ar ierastām lietām un gatavojos nākamajai sacīkstei.”
“Man beidzot bija iespēja parunāt arī ar Ronu (Denisu) un mēs ieplānojām atkal satikties Abu Dabi posmā,” turpināja brits. “Mēs dosimies vakariņās un patērzēsim.”
Atgādinām, ka “McLaren” komanda ir atbalstījusi un virzījusi Luisa Hamiltona karjeru no 13 gadu vecuma, kad brits vēl startēja ar kartingiem. Tostarp Rons Deniss, kurš vēl 2009.gadā “McLaren” vadības grožus nodeva Martina Vitmārša rokās, vienmēr ir uzņēmies gluži tēvišķas rūpes par Hamiltona karjeru un nodrošināja britam debiju Formulā 1 2007.gadā, kad gandrīz jau pirmajā sezonā Hamiltons kļuva par čempionu. Tomēr pēc Hamiltona lēmuma pievienoties “Mercedes” abu attiecības ievērojami pasliktinājās – abi kopš tā brīža nebija runājuši.
Kas attiecas uz šī gada čempiona titula cīņu, tad šobrīd Luiss Hamiltons tikai ar lielu veiksmes palīdzību var cerēt sadeldēt esošo 62 punktu pārsvaru līdz līderim Sebastianam Fetelam. Tomēr “McLaren” komanda ir iesaistīta sīvā cīņā par otro vietu Konstruktoru kausā ar “Ferrari”, kura šobrīd ir tikai 6 punktus priekšā. Turklāt arī ceturtajā vietā esošā “Lotus” zaudē “McLaren” tikai 29 punktus un cer vēl atņemt Vokingas komandai arī mazāko konpvērtējuma kausu sezonas izskaņā.
Ja jau viņiem bija tik labas attiecības, tad kāpēc viņš izdomāja iet uz Merecedes?
nu gan jau ka ari parspile ka nebij runajusi, jo nu visi apzinas ka apaksa ir iespejas, nauda un slava.
Ar čomiskām attiecībām par čempionu nekļūs.
Tomēr patīkama ziņa. Sezona taču vēl turpinās. Labāk normālas attiecības. Komandas maiņa jau izrunāta un apspriesta. Jācīnās par vēl kādu uzvaru šogad un, protams, labāku vietu konstruktoru kausā.
Luisam nevar zust motivācija uzvarēt, viņš ir tāds pats kā Airtons savulaik, vai nu uzvara vai nekas. Kāpēc viņš gāja uz Meseršmitiem, tā ir jau cita ģēla.
Tieši tāpēc jau arī gāja, ka viņu interesē tikai uzvaras. Lielais vairums spēj uz mercedess skatīties tikai caur šodienas prizmu. Šodien mercedess ir vāja komanda, tātad tur nav ko iet.
Hamiltons redz tālāk – 2014.gads.. jaunie dzinēji.. ražotājkomandai lielākas iespējas pielāgot visu iekš formulas tieši priekš saviem dzinējiem vēl pirms dzinējs vispār pieejams būs citām komandām (līdzīgi lieliskā starta pozīcijā būs arī Ferrari)..
Un uzreiz ielekt jaunā komandā arī nemaz nav tik vienkārši, lai tiktu pie tituliem, vajag tomēr mazliet laika, lai radītu vidi ap sevi, kas strādā uz vienu pilotu-čempionu..
Nu, un kur ir kaut mazākie pierādījumi, ka 2014. gadā ar Mercedes kaut kas būs savādāks? Viņiem būsot vislabākie dzinēji – no kurienes tas ir izrauts, ka būs? Tas, ka paši Mercedes vislaik to kladzina. Un, pat ja būs, ko tas reāli dos? Kad Šūmis plosījās ar Ferrari, viņiem nekad nebija jaudīgākais dzinējs.
Ar Mercedes ir tā, ka viņi ir vāja komanda, bet paši par sevi domā, ka ir mega super duperīgie. Nez, priekš manis tā komanda vairāk neizsauc nekādu interesi.
Piekrītu Elvija komentāram – ieliku +. Arī IncizZ +. Tāpēc jau ir labāk attiecību normalizēšanās, jo jāizcīna vēl kāda uzvara šogad. Vajadzīga komandas palīdzība regulējumos.