Foto: Red Bull/GettyLai gan pagājušas jau divas nedēļas kopš skandalozās Malaizijas GP izcīņas, arvien uzpeld jauni fakti, kas slēpjas aiz “Red Bull” komandas pilotu Marka Vēbera un Sebastiana Fetela daudz kritizētās cīņas par uzvaru.

Respektablais vācu izdevums “Auto Motor und Sport” nācis klajā ar jaunu faktu, apgalvojot, ka Vēbers brīdī, kad viņam uzbruka Fetels, jau bija ieslēdzis dzinēja apgriezienu ierobežotāju, jo tobrīd taupīja degvielu.

“F1LV

“Formulā 1 patiesība bieži nāk gaismā pa detaļām,” raksta korespondents Mihaels Šmids.

Jau iepriekš bija zināms, ka problēmas ar degvielas daudzumu bija nākošajās divās vietās braucošajai “Mercedes” komandai, tomēr Niko Rosbergs paklausīja komandas pavēli necīnīties ar Luisu Hamiltonu. “Red Bull” apgalvoja, ka pavēli Fetelam devusi, jo nevēlējās, lai abi iznīcina jau tā nodilušās “Pirelli” riepas, kā arī cīņas karstumā nepielaiž sev klāt “Mercedes” pilotus.

“Patiesībā aiz tā visa slēpjas šis tas, par ko “Red Bull” nevēlējās skaļi runāt,” raksta Šmids. “Pirmo 42 apļu laikā Vēbers bija sadedzinājis daudz vairāk degvielas par Fetelu un jau bija nonācis kritiskajā zonā. Tāpat Fetels 12 apļus varēja braukt Vēbera aizvējā un lietot DRS sistēmu. Komanda uztraucās ne vien par avārijas iespējamību, bet arī to, ka Vēberam var beigties benzīns. Viņam tika lūgts nebraukt tik ātri un vienkārši nokļūt līdz finišam.”

1 KOMENTĀRS

  1. Kkas tur īsti nelīmējas!
    Ja jau Vēberam bija maz degvielas, tad jau tieši viņu vajadzēja iekārtot Fetela aizvējā, lai viņš abus “aizvelk” līdz finišam.
    Un “jau nodilušas Pirelli riepas” skan nedaudz dīvaini, ņemot vērā, ka Fetels bija nobraucis apli ar jaunām riepām, bet Vēbers nupat izbraucis no boxiem…
    Man gan vairāk sāk šķist, ka visi apstākļi bija sakrituši Fetelam par labu, bet nevienam, zinot Marka līdzšinējās ironiskās piezīmes, necēlās roka Marku “palūgt” palaist garām Fetelu un tad turēties astē.

  2. Tagad pēc cīņas jau visi gudri. Visi žurnaļugas (žurkas) visur bija klāt, zin par bendžas daudzumu bākās, par riepu stāvokli.
    Ko tiem žurkām vairāk vajag, lai viņu rakstītajam fufelim lielāks noiets.
    A cik tur tajā visā ir reālas taisnības nevar pierādīt, bet tie, kas zin kā bija īstenībā, viņiem pa lielam ir viens pīpis ko tie spalvas monstri tur pļurkšķ!
    Vot i tagad mūs te baro ar visādām teorijām!

  3. Neteikshu ka fettels ir taa spozhaa sauliite 😀 protams red buls godigaa komanda. bla,bla,bla,bla:D tad kad kautko ferrari pasaka,vai izdara,vai kaut paskataas nepareiza virzienaa,tad tu arcani esi tas lielais blavejs,kas sak ka ferrari ir negodiigi.. reizeem nevaru tevi saprast 😀

  4. šitais viss ir pilnīgs sviests – var teorijas kalt n-tās, notika tas kas notika – Marks sacerējās/uzrāvās/sasapņojās par kmandas pavēli viņa labā un acīmredzot nonāca šokā kad Sebs izdomāja pa savam… nav nozīmes visiem tiem degvielu daudzumiem, riepu (ne)nodilumiem un citiem oficiāliem/neoficiāliem skaidrojumiem – viens ir skaidrs – ja grib uzvarēt, tad ir jāapdzen. Punkts. Esmu Wēbera fans, bet tajā gadījumā tikai galīgs naivais varēja cerēt ka Vettels neuzbruks

  5. Par kādām 5 sekundēm Tu runā? 5 sekundes bija pēc tam , kad Fetels bija pazaudējis laiku apdzenot Hamiltonu. Un tūlīt pēc apdzēšanas sāka vilkt klāt. Un pietrūka no 0,1-0,2 sekundēm , lai pēc pitstopiem, kuros iespējams tika dota tā pavēle multi12 Fetels būtu ptriekšā Vēberam. Vai tad pavēle bija no sacensības sākuma? Vot tāda ir loģika 🙂