Foto: FIA

Kamēr FIA gatavojas spriest par “Mercedes” vainu slepeno testu lietā, viens no tiem, kas varētu zaudēt savu amatu šajā jezgā ir Čarlijs Vitings.

“F1LV

Vācu “Sport Bild” raksta, ka FIA prezidents Žans Tods plāno nomainīt ilggadējo FIA tehnisko delegātu Čarliju Vitingu, kurš acīmredzot ir apstiprinājis “Mercedes” komandai un Rosam Braunam, ka testi Barselonā ir pieļaujami un akceptēti no FIA puses.

Foto: Toro Rosso
Džordžio Askanelli

Todam uz šo ļoti atbildīgo amatu jau ir atrasts arī aizstājējs – itālietis Džordžio Askanelli, kas ir ļoti pieredzējis Formula 1 inženieris, kurš vēl nesen bija “Toro Rosso” komandas tehniskais direktors.

Tostarp vārdā nenosaukts komandas vadītājs jau ir komentējis šīs runas par Vitinga  demisiju: “Tas (Vitinga atlaišana) būtu pats muļķīgākais, ko Tods varētu izdarīt. Čarlijam ir pats sarežģītākais darbs pasaulē un viņš ar to tiek galā lieliski.”

Jāatzīmē, ka Čarlijs Vitings, kurš šobrīd pilda FIA sacīkšu direktora funkcijas, savulaik strādāja Bernija Eklstona “Brabham” komandā un bija sacīkšu inženieris Nelsonam Pikē, kad brazīlietis izcīnīja čempionu titulus 1981. un 1983.gadā, bet vēlāk pat kļuva par galveno inženieri komandā. 1988.gadā Vitings kļuva par FIA tehnisko delegātu, bet 1997.gadā tika nozīmēts arī FIA sacīkšu direktora un drošības delegāta amatā.

Turpinot par slepeno testu sāgu, žurnāls “Sport Bild” ir publicējis ‘Testu Līguma’ kopiju, kuru šogad ir parakstījuši visu komandu bosi un FIA. Šajā līgumā visas komandas ir vienojušās par principiem, kādā tiks aizvadīti testi ar 2014.gada versijas “Pirelli” riepām. Galvenais punkts – ja “Pirelli” vēlētos šādu testu norisi, tad tie būtu jāapstiprina komandām un FIA. Līdz ar to kļūst skaidrs, ka “Mercedes” nav pildījuši līguma nosacījumus un Ross Brauns, kura paraksts stāv uz dokumenta, tagad var arī samaksāt par to ar savu amatu.

1 KOMENTĀRS