Foto: A1 Ring

Bernijs Eklstons ir vienojies ar Dītrihu Matešitcu par to, ka 2014.gadā atjaunotajā “Red Bull Ring” trasē notiks Austrijas GP izcīņa.

Austrijā Grand Prix sacīkste pēdējo reizi risinājās 2003.gadā, kad tā notika “A1 Ring” trasē. Kopš tā laika ar “Red Bull” līdzekļiem šī trase ir ievērojami uzlabota, modernizēta un tagad nes “Red Bull Ring” nosaukumu.

“Dītrihs Matešitcs un Bernijs Eklstons ir vienojušies par līgumu, kas atgriezīs Grand Prix sacīkstes Austrijā un Štīrijas federālajā zemē,” teikts paziņojumā, kas tika izplatīts otrdien.

Vācu ziņu aģentūra SID ziņo, ka vēl jāiegūst visas nepieciešamās atļaujas, taču, ja tas notiks, Austrijas GP posms nākamgad risināsies 6.jūlijā un varētu notikt ‘pārī’ ar Vācijas GP, kamēr gaidāmais Ņūdžersijas GP loģiski tiks ‘sapārots’ ar Kanādas GP posmu.

Jāpiebilst, ka šobrīd vidējā summa par posma organizēšanu ir 20 miljoni Eiro – vismaz tik daudz par šo iespēju ik gadu būs jāmaksā “Red Bull” kompānijai, kurai pieder trase. Turklāt tiešie ienākumi “Red Bull” šajā pasākumā būs tikai no biļešu pārdošanas, jo visas reklāmas tiesības F1 sacīkšu laikā pieder FOM.

1 KOMENTĀRS

  1. A kā ir ar konfigurāciju, vai aplis būs tāds pats kā A1 ring ierastais, vai jau tik modernizēts, ka vnk notiks tajā pašā vietā, tik brauks pa pilnīgi kaut ko citu. A1 Ring bija vnk kapitāla konfigurācija, dikti patika tas aplis!

  2. jaunajai nāk klāt westšleife, kas ir dała no vecās originālās trases. so, tagad “vecā” ,kas bija samazināta origināla + restaureta, no jauna parbuveta originalas trases dalja, kopuma trae ir garaka, ka mes to redzejam 2003

  3. Lai tā būtu A1 Ring vai Red Bull Ring – lielas atšķirības nav. Gan viens, gan otrs ir mūsdienu gļēvulīgo trašu paraugi ar pārāk daudz pagriezieniem un pārāk maziem ātrumiem. Diemžēl oriģinālā trase, kas tiešām ļāva F1 mašīnām parādīt savu potenciālu, ir sen kā zudusi…

    • nu-s, ar to potenciālu ir, kā ir.. I tagadējo trašu garākajās taisnēs ir bieži vien manāms, ka max ātrums ir sasniegts – pārnesums augstākais, un rpm-i atsitušies pret limitu..

      Citiem vārdiem sakot, kādas trases, un pārējie objektīvie apstākļi (tipa tehn.noteikumi), tādi arī ir kāri, un jo mazāks tiem ir ‘neparādītais potenciāls’, jo labāku darbu ir paveikuši dizaineri..

      No tās pat sērijas bija kura tur senlaiku racing auto konstruktora postulāts – automobilim ir jāiztur līdz finišam, un pēc tam tas var arī izjukt gabalos (vai kaut kas līdzīgā garā).