“Ferrari” komandas vadība nespēj izšķirties par šīs sezonas prioritātēm – turpināt cīņu par otro vietu Konstruktoru kausā vai tomēr pilnībā pievērsties 2014.gada sezonai.
“2013.gada modelim mums vēl ir sagatavotas pāris jaunas detaļas, tomēr tehniskais attīstības departaments pilnībā ir pievērsies jau 2014.gada projektam,” Suzukā apstiprināja Stefano Domenikalli. “Tomēr “Lotus” komanda ir strauji uzlabojusi sniegumu kvalifikācijā un tagad viņi pat ir nedaudz ātrāki par mums. Arī “Mercedes” ir pārsvars kvalifikācijā un viņi cīnās priekšā mums ar “Lotus”, tāpēc mūsu uzdevums atlikušajā sezonas daļā ir ļoti sarežģīts. “Lotus” ļoti labi kontrolē savu riepu nodilumu un, ja kvalifikācijā viņi ir mums priekšā, tad cīņa ar viņiem ir ļoti smaga.”
Šobrīd aiz “Red Bull” komandas muguras noteik sīva cīņa par otro vietu Konstruktoru kausā, kur “Ferrari” ir tikai 10 punktu pārsvars pār “Mercedes” un 33 punktu pārsvars pār “Lotus”.
Nevar aizmirst, ka “Mercedes” jau ir skaidri definējuši savu vēlmi izcīnīt otro vietu konstruktoru kausā, kas dotu papildus ienākumus komandas budžetā. Tieši to pašu mērķi ir nospraudusi arī “Lotus” komanda un Ērika Buljē vienībai papildus miljoni būtu gandrīz vitāli svarīgs papildinājums budžetam pirms 2014.gada sezonas.
Tostarp galvenais “Ferrari” boss Luka di Montidzemolo nepiekrīt Domenikalli, ka komandai ir jādomā tikai par 2014.gadu: “Es nemaz negribu dzirdēt tādas runas. Mums vēl priekšā četras sacīkstes un mēs turpināsim strādāt, lai mūsu mašīnas un piloti var cīnīties par goda pjedestālu visos posmos. Apņēmībai jābūt visaugstākajā līmenī.”
Multi Strategy A ! Tas bija jautri – mēs līdzjutēji taču saprotam, ka Massam var tikt dota un tiek dota praktiski tikai viena pavēle 🙂 Būtu vismaz aizkodējuši tā, ka Massam tiek jautāts par kādu bremžu problēmu – tipa kāpēc tu bremzē agrāk vai ko tādu – a tas patiesībā būtu mājiens, ka piebremzē, un visi taisni padomātu – ā problēmas ar bremzēm, tāpēc palaida komandas biedru … Nu taču viltīgākiem jābūt viltīgākiem – sevišķi F1 !
Ka tik Lotus šos nesaķer !
nu nevar rimties.visslaik liksies ka vinsh massa palaida vinju garaam. vai tu nelasi zinjas un neskaties tv. bija skaidri redzams ka fernando apdzina felipi 20 aplii… ka tikai sarkanie vainiigi. tad jau red bull,ari taktiku izmantoja. mistiska veida weberam bija 3 pit stopi bet pirkstelim 2 pit stopi. tas jau visiem ir skaidrs,lai fetels butu markam priekshaa:)
Tev nav ienācis prātā kārtīgi izlasīt komentāru pirms par viņu cepties? tur netika rakstīts, ka palaida garām pēc pavēles, tur tika rakstīts, ka varēja jau to pavēli nomaskēt tā, lai ierindas cilvēki nekad nesaprastu, ka Ferrari prasa Masai to pašu ko vinemēr:)
wwwrm to Jānis
… es jau, ja tā nopietni, tad esmu Ferrari komandas fans ! Jā šoreiz Fernando pats apdzina Massu, bet to, ka atkal tika dota pavēle, Ferrai paši apstiprināja ! Un man kā šīs komandas līdzjutējam ir mazliet skumīgi, ka viņi nespēj no tā izaugt ! – Laikam jau tā ir Fernando politika. Es saprastu, ja viņi par titulu cīnītos punkts punktā ar kādu. Būs jau labi – atnāks Kimī un aizvērs visiem mutes – Ferrari pietiek gaišo spēku, kas sabīdīja lielas lietas tā, lai ir ļoti ātrs otrs pilots un atgriež Fernando uz zemes – a to kā atnāca ar saviem sponsoriem, tā jūtas mazliet tā kā savā komandā !
Runājot par Weberu un Vetelu, pirmkārt jautājums kā ir ar to sistēmu, kas imitē traction control – vai nav tā, ka tā ir tikai Vetelam – vismaz, skatoties uz rezultātiem, tā liekas, otrkārt, ja Webers pēc pēdējā stopa nepazaudētu tik daudz laika aiz Grožāna, viņš vēl stipri parunātu ar Vetelu – nav jau vienmēr tā, ka jo mazāk pit stopu jo labāk – biežāk mainot riepas tu vari ātrāk pabraukt – tev ir svaigāka gumija, bet jautājums vai tu paspēj atspēlēt papildus pit stopa laiku !?
Ja nu nav redzēts:
ferrari otra vieta svariga vairak no prestiza puses, jo naudas zina vini nav apbizoti
te luk labs raksts bija: http://www.f1news.ru/memuar/84244.shtml
Šis jau laikam pārsvarā lasīts, bet ja nu kādam jaunums:
http://www.wired.com/autopia/2013/10/red-bull-f1-traction-control/
Ak, dievs, no ko var čīkstēt. Inovatīvu risinājumu radīšanai būtu jābūt F1 pamatā, nevis konstantai čīkstēšanai un lūpas uzmešanai.
Un divkosība te arī nav sveša lieta. Kad es saku, ka Raikko ir lēnāks par Grožānu, tad visi kliedz, nē, viņš tikai kvalificējas sliktā vietā un citi viņu aizturēja. Kad Webbers nav tik ātrs kā Fettels, lai gan visu laiku (izņemot Japānu) ir startējis ne pirmais, tad uzreiz RedBull ir apbižojuši šo braukšanas dievu. Un pat ja tā ir, tad nevaru neko pārmest, gads jau iet uz beigām, par titulu viņš necinās un kā jau tajā rakstā minēts, priekš kam redbull lieki izmest naudu, vai vēl trakāk, riskēt, ka viņš kādam izpļāpāsies par tehnoloģiju (nav svarīgi legālu vai nelegālu).
Vārdu sakot, RedBull un SV ir malači, bet ceru, ka pārējās komandas nākamgad saņemsies un sagādās mums labāku šovu.
Jājautā, vai itāļi maz zina tādu jēdzienu kā “saņemties”…