Šajā nedēļas nogalē esmu devies uz Austrijas GP un plānoju dalīties ar F1LV Bloga lasītājiem savos iespaidos un noteikti arī fotoattēlos. Esat laipni aicināti piedalīties diskusijā, sūtīt jautājumus un komentārus. Tāpat sākot ar piektdienu neaizmirstiet sekot līdz Viasat Sport Baltic tiešraidēm – visi treniņi (ja to atļaus tehniskais nosrošinājums) tiks tiešraidē komentēti no “Red Bull Ring” trases. Plānotas īsas iezvanīšanās arī kvalifikācijas laikā un pirms/pēc sacīkstes. Komentāru un kādu interviju no Austrijas posma varēsiet lasīt arī laikrakstā “DIENA“, bet aktuātās ziņas no aizkulisēm ar fotoattēliem būs šoreiz skatāma šeit pat F1LVBlogā un, protams, tvitera kontā @F1LV. Savukārt jau pēc posma beigām plānots kārtējais e-žurnālaENERGY numurs, kur varēsiet lasīt ‘komandējuma atskaiti’ no Austrijas posma un kādu plašāku interviju.
Aldi, vai vecā trases daļa vēl ir saglabājusies? Pēc satelītu kartēm izskatās, ka ātrais rietumu gala sektors vēl eksistē, lai gan tā savienojums ar starta-finiša taisni, kur visi gāja skaisti kalnā, ir nocirsts.
No vecās trases nav redzams gandrīz pilnīgi nekas vismaz pašas jaunās trases tuvumā, jo tur uzbērti vaļņi, uz kuriem pārsvarā uzceltas tribīnes. Tas nav kā Moncā, kur vecais ovāls nav izdzēšams no kopējās ainas. Šeit tikai bildes vai vecās konfigurācijas shēma ļauj aptuveni iztēloties, kāda 70tajos gados bija ātrā un bīstamā Osterreichringa.